• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Scorpions

pling

Medlem
kaishi-sha ligger bara på 9:eek:nde plats nu. sicket elände. hur kunde det bli så. välkomna till oss alla spelgalna.
 

qrush

Medlem
Ja vi kanske har näsan i vädret för vi är sådant bra gäng, som håller ihop, stöttar och inte byter BS som andra byter kallingar. Om du tycker vi är högfärdiga så tar vi det som en komplimang :)
Jag antar att det är mig du syftar på anga, jag byter kalsonger varje dag. Det är du som fört ner diskussionen under bältet men jag hoppas du byter dito.
Jag har varit med i 4 bs liksom du, jag har kanske nåt som jag skapade själv för att få göra turneringen.
Frågeställningen jag svarade på hade inget med Scorpions att göra, det var frågan om poäng som blir konstig ibland ( det har ju rättat till sig) och jag kan be om ursäkt till Scorpions, idiotiskt av mig att kalla dem för högfärdiga när det bara var anga jag menade
 

anga

Mästare
Jag antar att det är mig du syftar på anga, jag byter kalsonger varje dag. Det är du som fört ner diskussionen under bältet men jag hoppas du byter dito.
Jag har varit med i 4 bs liksom du, jag har kanske nåt som jag skapade själv för att få göra turneringen.
Frågeställningen jag svarade på hade inget med Scorpions att göra, det var frågan om poäng som blir konstig ibland ( det har ju rättat till sig) och jag kan be om ursäkt till Scorpions, idiotiskt av mig att kalla dem för högfärdiga när det bara var anga jag menade
qrush. vad du tycker om mig bryr jag mig inte ett dugg om. 1 vecka sen satt du och gjorde reklam för kaishi-sha, för att sen bara lämna dom i sticket. Och att du svarade Z är jag fullt medveten om, var bara så kul att få igång ditt rätta jag :)
 
Topp