• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

ser att det är stora problem med att komma åt provinserna och dessutom få kunskapspoäng

Taj-Lej

Kändis
hej mitt förslag är att ni skjuter upp turneringen tills imorgon efter uppdateringen så får ni tid att ordna buggen men ni bör göra det fort innan folk förlorar för många gubbar eller varor
 

Taj-Lej

Kändis
har ni sett poänglistan efter än timme förstaplatsen har över 13000 poäng har aldrig sett något liknande mac får se upp
 

Taj-Lej

Kändis
visst kan man nå dom nivåerna på en timme men jag tvivlar på det för med autostrid går det inte så mångaa gubbar har ingen knappast med varor heller för det krävs sådana mägder av olika varor... återstår att köpa för diamanter vilket blir en hel del ... skulle tro att dom saknade kp gått dit men kan ha fel
 

Macbolan

Mästare
Det e lugnt Taj-Lej....ordningen är återställd! :)
Jag har anammat principen att köra manuellt numera...så det glider på bra!
...skall dock erkänna att jag kör auto i dom första 5 provinserna i steg 1-4...sen är det manuellt som gäller!

Anledningen till autospel...är min brist på tid!
Den senaste Turneringen var dock en klen 9.e plats...mångt å mycket på brist av tid och engagemang...Jobbet o IRL tar sin atribut oxå..;)
Mvh
Mac
 
Topp