• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sluttid för äventyret

Legopil

Kändis
Men hallo! Ni byter från en dålig tid, till en ännu sämre. Ni har inte tänkt på att många jobbar en vanlig vardagskväll? Eller har familj med småbarn som skall nattas vid 19-20-tiden? Eller äter middag med familjen vid den tiden?
Det lär ju helt klart bli ännu mindre folk som kan närvara vid upplösningen av äventyret. Nä gör det enda rätta och förläng äventyret, till söndagkväll kl 22 (23). Ja, där har ni nog den allra bästa tiden.
 

Gaiona

Mästare
Många som ska upp och jobba tidigt på måndagsmorgonen tycker nog att det är alldeles för sent.

Tyvärr är det så att det finns ingen perfekt tid som passar alla.
 

Macbolan

Mästare
Jag vill att BÄ skall sluta..redan Innan det startar! o_O:eek:
Det är så värdelösa priser...så det är inte värt att lägga ner någon tid o energi på detta spektakel! :mad:

Nää..Inno får skärpa sig...och börja leverera Priser som motsvarar den arbetsinsats Hela gänget får ställa upp på! :cool:
 

Alvros

Medlem
Men hallo! Ni byter från en dålig tid, till en ännu sämre. Ni har inte tänkt på att många jobbar en vanlig vardagskväll? Eller har familj med småbarn som skall nattas vid 19-20-tiden? Eller äter middag med familjen vid den tiden?
Det lär ju helt klart bli ännu mindre folk som kan närvara vid upplösningen av äventyret. Nä gör det enda rätta och förläng äventyret, till söndagkväll kl 22 (23). Ja, där har ni nog den allra bästa tiden.
Håller med dig. Vi i vårt brödraskap är inte heller glada över dessa nya tider. Vi hade hellre haft en sluttid på söndag kväll istället. Däremot inte som det var tidigare mitt i natten.
 

Alvros

Medlem
Håller med Leopil angående de nya tiderna för BÄ. Vi i vårt brödraskap är inte heller glada över dessa nya tider. Vi hade hellre haft en sluttid på söndag kväll istället. Däremot inte som det var tidigare mitt i natten.
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Vet ni vad? Jag föreslår härmed kl 22 som sluttid för äventyren! :D
19 är en sådan tid då näst intill alla försöker få i sig käk, fixar med familjer eller annat. Eller för den delen arbetar. Den gamla tiden är alldeles för mycket mitt i natten, denna var för tidigt på kvällen - alltså:
22.00! :cool:
 

qrush

Medlem
Tyvärr är det så ja att ingen tid är bra för alla. Men det är möjligt tiderna kommer ändras i framtiden också för att testa lite vilket spelarna gillar bäst.
en kommentar till det, Bä var 6 timmar kortare än förra. varför inte ha samma tidsspann?,men men vi hade bara behövt 10 minuter till för att slå Birkas rekord ;)
 

harpan

Legend
måste bara klaga lite igen , ok vissa behövde uppgradering på sten jätten , men kan vi inte få VÄLJA på den uppgraderingen vi behöver skulle bli jätte glad för Sjöjungfruns paradis typ eller pepparkakshuset, jaja man måste ju få önska eller hur;)
 

McThorien

Medlem
Ärligt så är det skit dåliga priser på BÄ, med tanke på alltid som läggs ner så ger det piss och ingenting.
Sedan är det lite uttjatat med samma sorts tävling hela tiden, är det inte bättre att utlysa en tävling om att skapa en ny sorts tävling.
Allmänt sätt så tycker jag priserna har blivit sämre över lag det senaste året och det gäller även i eventen.
 

ZpaRoW

Mästare
skitpriser ja för den tid mm man lägger ner, men alltid gött med första vinst ;) dem har säkert ändrat saker till det sämre för det kasnk har varit för bra saker förr! så hade man behållt sakerna som nog ingen har gjort troligtvis så hade storpriserna från förr kanske varit riktigt gryma om man lvlat upp dem till senaste kapitlet
 
Topp