• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

sorti

Taj-Lej

Kändis
hej alla och hejdå måste jag säga jag ger upp ... efter ja studerat den nya stridssystemet som skulle vara klart med denna uppdatering ser jag inga som helst förbättringar för spelaren bara små som inte gör någon skillnad ...dessutom efter dom har dumpad ett 30tal små icke aktiva spelare och snott 7 aktiva från min marknad har jag dessutom svårt att få fram dom varor som krävs vid förhandling i provinserna ... 1.000.000 varor för en expansion ... och jag ligger ändå inte så långt före ... till sist ska jag nu tala om vad jag har jobbat som... jag är en före detta armeofficer i svenska försvaret med löjtnants grad utbildad i taktik tjänsgjort i 30 år varav 12 som Fn soldat där jag hade ansvaret för försörjning och underhåll ... så för att slipp reta mig på att sitta och fast i kapitel 8 så säger jag nu hej då och önskar er lycka till
 

DeletedUser164

Guest
Jag kommer sakna dina inlägg i forumet. Tråkigt att du försvinner men jag förstår dig till fullo. Lycka till med allt!

// Daniel
 

Macbolan

Mästare
Tråkigt att höra att Du ger upp Taj-Lej! :-/
Men trevligt å höra att Du är en gammal kollega till mig!
Jag har en bakgrund inom svenska armén oxå...startade som Kustjägare, gick vidare till FRA och MSB...läste krigspsykologi samt Psykologisk Krigföring/analys....dock med inriktning på samband och kommunikation, samt information-inhämtning/analys....har även gjort FN-Tjänst inom detta område!
Jag är numera reservofficer med Kaptensgrad...
Ha det gott Taj-Lej!
Mvh
Mac
 
Topp