• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Tack för Kunglig Restaurering

Macbolan

Mästare
..själv ser jag detta som ytterligare ett "Knep" av Inno...för att plocka av oss Mera pengar! :(
Jag sitter med över 300 sk. Restaureringar..och problemet är att Jag kan Inte bestämma mig för Vilka Event jag skall uppgradera??
Tänk Om jag uppgraderar en byggnad..och så får jag en bättre i nästa Event!??...hmm..denna tanke finns Hela tiden! :eek::oops:
/Mac
 

DeletedUser158

Guest
..själv ser jag detta som ytterligare ett "Knep" av Inno...för att plocka av oss Mera pengar! :(
Jag sitter med över 300 sk. Restaureringar..och problemet är att Jag kan Inte bestämma mig för Vilka Event jag skall uppgradera??
Tänk Om jag uppgraderar en byggnad..och så får jag en bättre i nästa Event!??...hmm..denna tanke finns Hela tiden! :eek::oops:
/Mac

Dessa i-landsproblem... :confused:
Nej, seriöst, om brödraskapet satsade mer på turneringarna skulle du inte behöva lägga pengar/diamanter på restaureringarna. Få vettiga människor slänger troligtvis diamanter på dem. Det enda de behöver kosta är lite engagemang, käraste du. :rolleyes:
Men om du vill ha ett rent konkret tips föreslår jag fenixsekterna. Där har jag lagt några restaureringar. De ger bra med pop och kultur, och tar inte orimligt stor plats heller.

Annars, lägg hellre diamanter på D118 än något så simpelt som restaureringarna - där krävs bara kista 10. :p
 
Senast redigerad av en moderator:

Macbolan

Mästare
Vad det gäller BS... och engagemang och förmåga att strida i Turneringar...?
Så väljer Jag hellre ett gött gäng å tjöta med...när jag loggar in! :)
Det är rätt så skönt att kunna logga in...och Veta att Du kan snacka med goa människor om det mesta..för att slippa den trista vardagen!
...Inte få en massa "måsten" och krav slängda i truten på en...:(

En stor anledning till att Vi i EoS..har stängt av ansökningar...och endast tar in Nya medlemmar via Rek..
/Mac
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Vad det gäller BS... och engagemang och förmåga att strida i Turneringar...?
Så väljer Jag hellre ett gött gäng å tjöta med...när jag loggar in! :)
Det är rätt så skönt att kunna logga in...och Veta att Du kan snacka med goa människor om det mesta..för att slippa den trista vardagen!
...Inte få en massa "måsten" och krav slängda i truten på en...:(

En stor anledning till att Vi i EoS..har stängt av ansökningar...och endast tar in Nya medlemmar via Rek..
/Mac


Trodde det var så för alla? Men man lurar sig kanske. Alla upplever nog inte detta spel som många av oss som spelat länge ihop. Visst blir man ett sammansvetsat gäng som chattar om allt och inget! Älskar den sammanhållning man skapar, vi firar och sörjer tillsammans. <3

Jag kan inte annat än se fram emot vad framtiden ger. Nu har vi ett sådant gäng där vi inte behöver jaga något längre, utan det flyter på och vi kan lägga till att prata om oväsentligheter ;)
 

DeletedUser158

Guest
Trodde det var så för alla? Men man lurar sig kanske. Alla upplever nog inte detta spel som många av oss som spelat länge ihop. Visst blir man ett sammansvetsat gäng som chattar om allt och inget! Älskar den sammanhållning man skapar, vi firar och sörjer tillsammans. <3

Jag kan inte annat än se fram emot vad framtiden ger. Nu har vi ett sådant gäng där vi inte behöver jaga något längre, utan det flyter på och vi kan lägga till att prata om oväsentligheter ;)

Skönt när man slipper jaga och det flyter på! :)
 
Topp