• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad "Timemaster"

En super-förtrollning som får hela ens spelplan att flytta framåt i tiden 30 min, 1h, 2 h osv.. ).
Allt som är under process flyttas fram den angivna tiden i förtrollningen
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
När jag var ny i spelet dök det då och då upp dagar då man kunde tillverka saker på kortare tid, antingen för fabrikerna eller för verkstäderna, men aldrig samtidigt. T ex om det var fabriker kunde man tillverka 9 timmars produktion på 3 timmar :)
Det var ganska trevligt tyckte jag, men det är riktigt länge sedan det dök upp.

Är det något liknande du syftar på @DevilAngel65?
 
När jag var ny i spelet dök det då och då upp dagar då man kunde tillverka saker på kortare tid, antingen för fabrikerna eller för verkstäderna, men aldrig samtidigt. T ex om det var fabriker kunde man tillverka 9 timmars produktion på 3 timmar :)
Det var ganska trevligt tyckte jag, men det är riktigt länge sedan det dök upp.

Är det något liknande du syftar på @DevilAngel65?
Inte riktigt. Syftar på en förtrollning som flyttar all pågående byggande, tränande, förtrollningsskapande o s v framåt en viss tid. Alla på samma gång...alltså så ens hela spelplan flyttas "framåt i tiden"
 

ZpaRoW

Mästare
Alltid bra med nya ideer och tankar men tror absolut inte inno kommer införa denna, då vi har fått tidsinstanser! men som Starshadow skrev så gillar man när inno slänger ut en sån "tidsboost" men händer väldigt sällan! för sällan ;)
 
Topp