• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

träning i baracken

pling

Medlem
varför måste man själv starta nästa träning manuellt fast man har fyllt på med gubbar i alla lediga rutor.
träningen skall väl starta automatiskt för nästa grupp som står i tur när dom första har tränat färdigt.
finns väl ingen anledning att ha så många lediga rutor annars.
gör om, gör rätt...
 

DeletedUser138

Guest
Träningen startar automatiskt för nästa grupp. Dock kan det se ut som om träningen avstannar i någon sekund om klienten inte riktigt hinner med.
 

DeletedUser138

Guest
Ok, det var en annan femma. Jag skickar en not till supporten för att höra om det är ett känt problem. Lite info som kommer att behövas om det är ett nytt problem:
  • Har det alltid varit så eller kom det med en versionsuppgradering (eller en uppgradering av baracken)?
  • Kommer du ihåg något felmeddelande i samband med att problemet startade?
Du kan prova att "bråka" lite med systemet och se om det hjälper: Tömma baracken helt, fylla på med svärdgubbar och sen vänta tills baracken arbetat klart. Tar en trupp 1h att träna så vänta drygt 2h och se om du får den andra truppen också (ikonen till baracken, alltså).
Skulle baracken arbeta på, skörda inte utan vänta tills samtliga trupper tränat färdigt innan du tar dem.
Anledningen till att jag föreslår just det här är att detta var en workaround för ett fel längre tillbaks i baracken.
 

pling

Medlem
det kom efter versionsuppgraderingen. det var likadant nu imorse, jag fick starta själv. jag förlorar många timmars träning på det här viset.
ni får fixa det här snarast.
 

DeletedUser138

Guest
Hej igen Pling!

Vi har vidarebefordrat uppgifterna till utvecklarna så får vi hoppas på en snabb lösning :cool:
 
Topp