• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Turneringar, vad tycker ni?

DeletedUser106

Guest
Jag tycker det ser spännande ut :D
Roligt att det händer saker i spelet.

Fortsatt trevlig dag !

Från simpson!
 

DeletedUser85

Guest
Jag tycker också att det ser spännande ut. Dels de extra tävlingsmomenten, dels lite fler strider. När man kommit till dvärg & fekapitlen tar det 1 1/2 dag eller så att utforska en provins, så här får man chansen att använda sina trupper lite mer :cool:
 

DeletedUser77

Guest
Det ser ut spånnande, men jag saknar ytterligare beskrivning på Elvenar Wiki.
Jag tror inte att alla vill gå genom Forumet, det är bättre om man kan läsa nyheterna på Wikin istället.
Det är jobbigt att registrera sig i Forumet, tar mycket tid, krånligt, inte alla medlemmar har lust/tid att regga sig hit.
 

DeletedUser138

Guest
Det ser ut spännande, men jag saknar ytterligare beskrivning på Elvenar Wiki.

Den som väntar på något gott... :p
Skämt åsido, "Wiki" är ju ett etablerat begrepp i datavärlden i betydelsen uppslagsverk. Kanske inte platsen för en funktion som inte är riktigt färdig ännu? Forumet är väl den logiska platsen för nyheter och diskussioner, vid uppdateringar bl.a. får man en länk hit när man loggar in i spelet så folk lättare ska hitta hit. För att läsa forumet behövs ingen registrering heller.
Bra att du påminner oss i alla fall, Kharmo :) Wikin är översatt nu så ska vi ska anstränga oss att hålla den à jour, alltså lägga in turneringsinformationen när vi släpper turneringarna. Tills dess får vi försöka ha lite tålamod :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hoppas Turneringar inte blir ett obligatoriskt inslag i spelet...för att kunna ta sig vidare i spelet :p
 

DeletedUser138

Guest
Alla som klagar på turneringarna innan de ens är släppta kommer att få ett obligatoriskt specialuppdrag - Att bygga en 3 x 9 rutors turneringsarena :rolleyes:
 

DeletedUser77

Guest
Den som väntar på något gott... :p
Skämt åsido, "Wiki" är ju ett etablerat begrepp i datavärlden i betydelsen uppslagsverk. Kanske inte platsen för en funktion som inte är riktigt färdig ännu? Forumet är väl den logiska platsen för nyheter och diskussioner, vid uppdateringar bl.a. får man en länk hit när man loggar in i spelet så folk lättare ska hitta hit. För att läsa forumet behövs ingen registrering heller.
Bra att du påminner oss i alla fall, Kharmo :) Wikin är översatt nu så ska vi ska anstränga oss att hålla den à jour, alltså lägga in turneringsinformationen när vi släpper turneringarna. Tills dess får vi försöka ha lite tålamod :rolleyes:


Tack för återkopplingen!
Då får jag kolla forumet ofta :)
 
Topp