• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Turnerings KP

DeletedUser

Guest
Jag undrar varför man inte får vanliga KP som man kan använda även i forskningen efter turneringen men får bara Under KP?

Sen har jag en fråga till utvecklarna! När spelet går bra och folk tycker det är roligt att spendera tid här, varför i hela världen ändrar ni allt till det tråkigt?
Jag sa upp mitt gamla konto som jag hade i 2 år samt lagt en del pengar i! Men när jag sa upp kontot ingen frågade om varför eller om de kunde göra nått för mig för att övertala mig att inte säga upp mitt konto!
Jävligt synd att utvecklarna inte bry sig om sina spelare, speciellt de som har spelat länge samt lagt en massa pengar i spelet!
Glöm inte att det är tack vare oss ni kan fortsätta ha spelet kvar! Just saying!
 

Macbolan

Mästare
Hej Inger!...eller IsQueen!...som Du hette förr!..;)
:..sen håller Jag med Dig i Din frågeställning!...Varför kan man inte anv. Turnering KP...till Utforskning???

Inger?!
Om Du har lust att Stryka allt gammalt "Ont Blod"...Oss 2 emellan...så skulle Jag Välkomna Dig till "Elve.s of Anarchy"...
..Och Bli din Vän!...:=)
Mvh
Mac
 

DeletedUser

Guest
Inger = ängel på ett annat språk!
1. Du är ett utav anledningarna jag raderade mitt gamla konto!
2. Jag har lätt att stryka över gammalt groll, har dock svårt för din personlighet så jag säger nej tack till *falukorv*
3. Ett litet tips! Som Vukken sa i en annan diskussion, sluta upp med dubbelmoral! Du har fler konto som dessutom *möblerar* på nästan samma sätt! Sluta gnäll på andra som har fler konto då!
Och en sista sak, ditt sätt att vara (personlighet) funkade säkert på vikingatiden dock inte nu! 2018 är vi ödmjuka!
 
Topp