• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Underverken

Vega

Medlem
Ni får sparka på spelskaparna igen att dom sätter upp hur mycket kultur det är på undren när man putsar hos varandra. Det är inte lätt att hålla i skallen vad dom olika ger för kulturpoäng.

Det är säkert 3:e gången jag tar upp det här. man ska inte behöva leta i wiki varje gång för det tar för lång tid.
 

DeletedUser261

Guest
hmm om man har ett system var man inte tänker/vill eller kan ge oss stöd i att veta byggnadsinfo hos andra via muspekaren utan vi hänvisas till
wiki, som ska ge oss det stödet eller vara den guiden, då blir jag lite fundersam på att den uppdateras väldigt dåligt och så ta t.ex när de ändrar saker,
tar veckor efter att ändringarna är gjorda innan de dyker upp i wiki, som t.ex skogsalverna i spelet först sedan flera veckor senare i wiki under dessa veckor visste ingen något om dem, känns inte som spelägarna har nån ide om vad ni vill riktigt för antingen gör man följande...........................

§1. Man uppdaterar wiki, 2-3 veckor innan det nya ska gälla så alla kan ta del av infon och läsa på.

eller..............................

§2.
Man inför en byggnadsinfo guide via muspekaren, som visar info när man hovrar över byggnaden.

*Men att göra som man gör nu känns lite surt, eftersom ni (Spelägarna), just nu inte verkar veta riktigt vart spelet ska gå,
ni kanske har tappat lusten med det eller helt enkelt get upp att ens försöka göra det bra vad vet jag om orsaken till ert dåliga beteende hur ni agerar i olika saker, detta är bara en reflektion av det hela bara varken mer eller mindre.
 
Topp