• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Uppdatering

Vega

Medlem
När kommer nästa uppdatering och något nytt roligt att göra kanske lite nya uppdrag också?

Ha en bra dag Vega
 

DeletedUser3

Guest
Hej Vega,

Du kan tro att vi har mycket på gång! :) Jag ursäktar att du får vänta, men den som väntar på något gott...
 

DeletedUser106

Guest
Ursäkta men den där uppdateringen ni gjorde i går, skulle ni inte ta bort bugg i går?
Spelet blev bara dåligare, när jag putsar hos någon så måste jag alltid uppdatera sidan för spelet låser sig när jag skall ut på kartan.
I går kväll fick jag ladda om sidan 5 gånger på 6 minuter det går snart inte att spela spelet.
Jag tycker detta är dåligt att ni tar bort bugg men ger oss mer problem än innan ni tar bort bugg. När jag går in till andras städer så tar det ett tag innan sidan laddar så myggnaderna ser jag inte på en gång.
Stäng ned hela spelet en längre tid och fixa dessa alla problem.
Från simpson!
 

Vega

Medlem
Ja dom gamla buggarna är kvar tex dom på mejlenstår fortfarande att jag har 99 olästa fast jag läst alla och vissa av min grannar på kartan kan jag inte ens komma ner till även om jag uppdaterar spelet. Sen när jag putsar hos brödraskapet blir det en fördröjning när jag går över till nästa medlem. Ibland ser jag bara kugghjulen på undren dom har utplacerad i sin stad och då får jag hopp över till en annan stad och sen tillbaks igen.

Jag förstår om ni tröttnar på vårt ständiga tjat men det är absolut inget roligt att spela när det hela tiden krånglar. Jag har även rensat min dator från cookies och cachar men det hjälper inte heller.
Och var blev alla nyheter av när kommer dom?

Ja nu har jag gnällt om samma saker i två trådar och jag vet man ska inte göra det.
 

DeletedUser98

Guest
När man gör grannhjälp på världskartan, så kommer det upp en ruta med 'internt fel' och sidan laddar om och man hamnar åter i sin egen stad.
Om det fortsätter kan man ju inte hjälpa till med grannhjälp - Detta MÅSTE ÅTGÄRDAS MED DET SNARASTE!!!!!
 
Topp