• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad uppdragslistor

Legopil

Kändis
Finns det några uppdragslistor för varje kapitel?
Nu senast hade jag tillverkat all manatårar som behövdes, sen kom uppdrag efter uppdrag om att tillverka manatårar.Uppdrag som inte gick att neka, så istället för att komma framåt i spelet fick jag producera 14k extra manatårar till ingen nytta!
 

Gaiona

Mästare
Det finns inget tvång (även för uppdrag som inte går att avbryta) att göra uppdragen, när man kommer till nästa kapitel så går uppdraget att avbryta och man kommer vidare i uppdragslistan.
 

Mammio

Mästare
I Skogsalvernas kapitel finns det ett uppdrag som ber dig tillverka Manatårar 2 gånger. Det kommer också flera kapiteluppdrag som ber dig att skaffa 2000 manatårar, 4000 manatårar och 6000 manatårar.
Det verkar stämma med vad du beskriver. @Legopil Inget som är fel, det ska vara så :)

InnoGames har inga egna uppdragslistor eftersom dessa ibland ändras. Det finns fan-sidor som har uppdragslistor men de är kanske inte 100 procent korrekta.
 

Legopil

Kändis
hmm, elvengems känner jag till, där har jag inte sett några uppdragslistor. Vad finns det för andra sidor?

Jo men hade man vetat att de skulle komma, hade jag tex prioriterat att lägga mana för att uppdatera stadshuset före att bygga å utveckla gästrasernas byggnader, och tjänat in mycket väntetid och resurser och tålamod :)
 
Topp