• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Uppgradering av Under

P3Games

Legend
När man tittar på sina Under (på surfplatta / mobil enhet) och kollar de nivåer som man kan uppgradera till så är allt noll förutom rankingpoängen.
På datorn ser man nästa nivå korrekt. Nåt har hoppat snett här.
 

Oktan

Legend
Jag har en uppdaterad app men det är fortfarande nollor, felet är rapporterat till Inno så det kommer säkerligen en lösning snart.

okej, hade som sagt samma/liknande problem nämligen, o de löstes efter en uppdatering av appen, men kanske är nåt nytt
 
Jobbas det på lösning? Har senaste versionen men visar fortfarande på noll på alla under.
Vore även bra om filstorleken på uppladdad innehåll kollas innan den laddas upp då man ofta får meddelande att filstorleken är för stor först EFTER att den laddats upp.
 

Bilagor

  • Screenshot_20230809_064454_Elvenar.jpg
    Screenshot_20230809_064454_Elvenar.jpg
    254,2 KB · Visningar: 23
  • Screenshot_20230809_064540_Elvenar.jpg
    Screenshot_20230809_064540_Elvenar.jpg
    259,4 KB · Visningar: 22
  • Screenshot_20230809_065340_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230809_065340_Samsung Internet.jpg
    36,1 KB · Visningar: 22

Gaiona

Mästare
Jobbas det på lösning?
Jag skulle tro att de jobbar på en lösning, det är inte bara på svenska servern som det problemet uppstått.
Vore även bra om filstorleken på uppladdad innehåll kollas innan den laddas upp då man ofta får meddelande att filstorleken är för stor först EFTER att den laddats upp.
Det går tyvärr inte att lösa pga att filen måste laddas upp innan systemet ser hur stor filen är (jag jobbar med sådant i ett annat system), men Inno skulle mycket väl kunna godkänna större filer eftersom bildskärmsdumpar generellt har ökat i storlek i och med att bildskärmar har blivit större med åren.

Jag har påpekat detta tidigare och det vore bra om fler trycker på så Inno justerar den parametern.
 
Finns det någon information från INNO om när problemet är löst? Nu har det varit fel I två veckor och det är svårt o se vilka under man ska satsa på när det inte syns vad olika nivåer ger. Vissa under slutar ju ge ökad effekt efter att man nått viss nivå så vore inte kul och satsa fel.
 

Gaiona

Mästare
Finns det någon information från INNO om när problemet är löst? Nu har det varit fel I två veckor och det är svårt o se vilka under man ska satsa på när det inte syns vad olika nivåer ger. Vissa under slutar ju ge ökad effekt efter att man nått viss nivå så vore inte kul och satsa fel.
Hos mig fungerar det nu som det ska men annars finns undren i wikin där du kan se vad de olika undren ger för effekt.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Finns det någon information från INNO om när problemet är löst? Nu har det varit fel I två veckor och det är svårt o se vilka under man ska satsa på när det inte syns vad olika nivåer ger. Vissa under slutar ju ge ökad effekt efter att man nått viss nivå så vore inte kul och satsa fel.
Problemet är löst i appversion 180.2, så uppdatera appen så ska det fungera korrekt.
 
Topp