• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

UPPROP!!!!

Macbolan

Mästare
..har återigen lagt några tusen D...för att hitta en "strategi" för att vinna nån strid....Men gått bet :(
När motståndet har "One.shot" på ens egna enheter,,,så är det OMÖJLIGT!...oavsett Om man har pengar eller icke....(så där e vi iaf lika) ;)

Jag ÖNSKAR att Vi ALLA!..."Protesterar" genom att Sluta spela Turneringar!....och Vi som ligger i Toppen slutar att försöka ta provinser!

Om VI avslutar krigföringen...så Måste spelutvecklarna ta sitt Ansvar...och agera....
...annars får Vi dras me denna skiten....!!

JAG skriver under;
Macbolan/Mac
 

DeletedUser228

Guest
Jag kommer både sluta utforska nya provinser och försöka erövra några nya, varken med slakt av mina egna eller varor. Så länge reglerna är som de är ska jag sitta hemma vid brasan och tälja spelutvecklare som jag sedan kan skjuta prick på ute i snön. Alternativt gör jag som andra, säljer av det jag har och lägger av, känns som båda alternativen ger lika mycket. o_O
 

DeletedUser135

Guest
Klickat på gilla, antar att det är detsamma som min underskrift
 

DeletedUser223

Guest
Om "gilla" räknas som underskrift.... / You have my sword....
 

DeletedUser166

Guest
Dom har totalt förstört spelet så mitt stöd har du garanterat.
 

DeletedUser225

Guest
Man behöver inte ens bojkotta , jag menar att det är omöjligt att med 5*993 bågskyttar (eller annan styrka) bekämpa 3*7773 stycken.
Jag har lagt av att försöka. Det är ingen mening med det.
Men jag skriver gärna under ett upprop också. Om det nu är någon mening med det.
 

Grizabella

Kändis
Spelutvecklarna bryr sig inte ett tjotadugg om vi deltar i turneringar eller intar provinser och jag tror inte ens de skulle märka någon skillnad om alla i hela vår server strejkade som ni föreslår.

Däremot *KANSKE* de skulle märka om antalet inköpta diamanter minskade rejält från oss - Det är trots allt deras huvudsakliga inkomst. G.
 

DeletedUser101

Guest
Jag är just nu väldigt glad att jag inte börjat spendera några dias alls så här långt, då känns det mindre surt att sluta spela vilket det blir såklart om inte något händer ganska snart. Slutade tillverka trupp när jag insåg att det inte gick att vinna en enda strid i en provins, så nu är det bara tomgång.....
Så, var skriver jag under? -> Vidfamne
 

DeletedUser

Guest
Jo nog fan märks det att man vill ha in pengar:mad:
Först har man klappat ihop stridssystemet så det inte går att strida.
Sen lägger man in Wonky med uppdrag som man i slutänden på ett listigt sätt måste köpa diamanter och speeda upp lösningen på uppdragen för att hinna inom tidsramen.
Och i dag så kom det "ett fint erbjudande" på att köpa diamanter och med rabatt.
Jag är fullt införstådd med att man vill ha betalt för sitt arbete och omkostnader. MEN FÖR HELVETE!!!!! Hur kan man vara så naiv att man tror den stora massan spelare ska spendera mer pengar på ett spel man har sönder och förstör?

Inte en spänn till jag spenderar på det här spelet så som det utvecklas nu... Och inte heller på lååång tid efter det eventuellt rättat till sig då jag nu sett hur snabbt och idiotiskt det kan sabbas och förstöras.
Finns andra spel på marknaden som är betydligt stabilare och tryggare att spendera eventuellt överbliven krona på.
 

hansson

Medlem
Jag kommer nog kolla till spelet lite då och då....känner jag att det är ett "lost-case"...låter jag det bara flyta iväg...trots en 1000 lapp eller två i diamanter. Det tragiska är att kritiken inte bemötts...rikkmeister o de andra moderatorerna....inte ens ett "lugn...sitt ner i båten, vi jobbar för fullt"...möjligen att den nya definitionen av golem eller stenjätte visar att de bryr sig om spelarna..(tycker förvisso också att rätt ska va rätt) , men det är som ett kallsup jämfört med ett vulkanutbrott...(mja...men lite så kanske).
Detta är första spelet av denna typ jag spelar så jag har egentligen inget att jämföra med...men att döma av reaktionerna så ska det inte gå till så här....
/hansson
 

hansson

Medlem
mittåt...jag läste nu att Rikkmeister faktiskt adresserat turbulensen genom att meddela Innogames....(rätt ska va rätt)
 

DeletedUser

Guest
BUUUHUUUÄÄÄÄHH!!! Bornis är en liten förrädare:mad:
Jag vet att jag skrivit under att inte delta i turneringar eller strida men jag halkade in på turneringarna ändå:oops:
Det var i frustration över Wonky eländes elände som jag snubblade in i Turneringen. Turnering är ju de ända strider jag över huvud taget har nån chans och möjlighet att få nån liten vinst.
Förlåt ärade medspelare för mitt grymma svek:( Jag skyller allt på Wonky. Det var han som lurade mig till detta!!
Må han ta sitt sketna tivoli och fara till saharas öken och gå vilse i en sandstorm så vi slipper se han igen. Jag kommer ändå inte kunna lyckas få ens en liten skruv från hans tivolilöfte innan tiden är ute. Det är ju hopplösa uppdrag nu när kombat systemet är som det är.
 

Vega

Medlem
Ursäkta men det är väl upp till var och en om man vill strida eller inte.
Om ni alla går in under Nyheter och sen Omdesign av stridssystemet så står det där att dom ska göra om det i 3 steg så sluta gnälla innan allt är klart.

Visst jag håller med om att det är näst in till omöjligt att strida men vi måste väl ge spelskaparna en chans innan vi gnäller för mycket, vad tror ni händer om vi alla bojkottar allt? Jo spelet läggs ner och det vore för jävligt rent ut sagt för det finna faktiskt folk som vill spela ändå även om det är svårt med stridandet.
 
Topp