• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Uråldriga under

DeletedUser3

Guest
Kära alver och människor

Med nästa uppdatering kommer uråldriga under! Läs mer nedan för att förstå vad det här innebär.

aw_header2rs.png


De fantastiska arkitektuella framgångarna hos dina förfäder var inte helt förlorade i den gamla världen. Tillsammans med de visaste prästerna och häxorna har du nu kunnat finna några uråldriga ritningar på en stenskiva. Dessa är på något sätt mystiskt anslutna till dina rasers arv och de är förseglade med runmagi.

När du forskar fram det första uråldriga undret i slutet av kapitel IV, kommer du låsa upp uråldriga under i huvudmenyn. Där kommer du öppna en översikt över alla uråldriga under som är tillgängliga för dig, samt de som fortfarande är låsta.

aw_menu.png


Från och med nu kan du navigera till det uråldriga undret du vill bygga. För att bygga det behöver du alla magiska runor på vänstersidan.

Hur ser man runorna?
För att aktivera hela runcirkeln behöver du sätta in runskärvor. med lite tur, kommer runskärvn visa en av runorna i cirkeln. I vissa fall kanske du får en runa som redan har blivit aktiverad. I det här fallet krossas din skärva. Men oroa inte, en krossad skärva är inte värdelös. När du väl har samlat 10 av dem kan du smida en runa av eget val, för vilket uråldrigt under som helst.

aw_menu4.png


Var hittar jag runskärvor?
Du kan får dem för att klara provinser och för att hjälpa dina vänner att uppgradera sina respektive uråldriga under. Dessutom kommer vissa uppdrag ge runskärvor. Du kan också köpa runor och smida dem från diamanter.

Fler sätt att samla skärvor kommer att komma i framtiden, så håll ögonen öppna!

Hur uppgraderar jag uråldriga under?
Efter att ha placerat ditt uråldriga under så kan du uppgradera dem för att boosta deras bonus. För det här behöver du forska fram deras nästa nivå, genom att spendera kunskapspoäng i progressionsmätaren, likt andra teknologier.

Var femte nivå kommer en ny runcirkel att visas. Men oroa dig inte, dina grannar och ditt brödraskap kan hjälpa dig!

Hur kan mitt brödraskap och mina grannar hjälpa mig?
Once they have unlocked the Ancient Wonders technology, they are able to spend Knowledge Points in your Ancient Wonder. This will also reward them with additional Rune Shards if they finish the process as a top contributor. This way your neighbors and Fellowship will be very valuable for achieving your goals. När de låst upp det uråldriga undrets teknologi, kan de spendera kunskapspoäng i ditt uråldriga under. Det här kommer också ge dem ytterliga runskärvor om de slutför processen som högsta donator. på det här sättet kan dina grannar och ditt brödraskap bli väldigt viktiga för att nå dina egna mål.

Vad är uråldriga under till för?
Förutom att de ser fantastiska ut och är enorma, så ger de också dig stora permanenta bonusar. Till exempel: ytterligare kultur, invånare, extra hälsa för trupper eller grannhjälpsbonusar. Det dvärgiska undret kommer ge dig autoproduktion av enheter och större träningsmöjligheter.

Dessutom kommer du se uråldriga under i bakgrunden av din stad, vilket ger en fantastisk vy!

Allt som allt kommer denna nya funktion ge dig enorm variation och massor av nytt innehåll att spela genom. Vi hoppas att ni kommer att njuta av det lika mycket som vi njöt av att skapa det. Som vanligt ser vi fram emot er feedback!

Mvh
Team Elvenar
 
Topp