• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Uråldriga Under

DeletedUser

Guest
Hej!
Det skulle underlätta storligen om det kunde finnas en enkel och lättförståelig information om hur dessa under fungerar. Framför allt avseende hur grannhjälpen fungerar. Den info jag hittat finns på Elvenar Wiki på engelska och är nästan en "halv kilometer" lång och inte speciellt lättbegriplig.
Jag skulle också bli MYCKET tacksam om det på ett tydligt sätt framgår hur Brödraskapen gynnas av dessa under, och inte enbart enskilda spelare som lyckats bygga dem.
Genom att satsa mina tidsmässigt dyrt förvärvade kunskapspoäng, blir min egen teknologiska utveckling fördröjd och det tar längre tid att upptäcka nya teknologier, och därmed längre tid att utveckla min stad. Men vet jag att det gynnar brödraskapets gemensamma utveckling skulle jag givetvis ställa upp med KP. I dagsläget är det dock högst oklart, i vilken omfattning brödraskapet gynnas.
Enligt Elvenar Wiki är det bara de 4 spelare som toppar listan av donationer som har möjlighet att få något "pris" i form av runor och/eller kulturpoäng. Alla andra som kan ha medverkat med sin support, vad får de? Ingenting? Jag tappar lite motivation för spelet måste jag tillstå. Nån som kan hjälpa mig att få tillbaka den?
 
Topp