• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Valentin Eventet??

Macbolan

Mästare
Men hallååå?!
Vad är detta för utfyllnadsskräp?
Slutpriserna är löjjesväckande...Men kanske okej..för den som började lira i förra veckan!? ;)

Jag gjorde fram till 13.e Questet...där det krävdes att jag skulle "låsa" mina fabriker i 24h...för att få priset av EN relik...;)
...hörde sen av en gillepolare..att det blev värre längre fram...för då tog det tydligen 2 dygn..för att få typ EN relik eller KP...hoho! :)
DÄR la jag ner denna Q-kedja och Event! :rolleyes:
/Mac
 

DeletedUser85

Guest
Hmmm... Man skaffar väl bara ett par byggnader lvl 1 så man slipper låsa sin produktion? Två rutor x ett par kan man väl alltid hitta plats för?
Slutpriserna är löjjesväckande...Men kanske okej..för den som började lira i förra veckan!? ;)
Om man räknar lite på det (utifrån skogsalvskapitlet, där jag är):
Gaelagils balkong: 218 kultur/ruta (befolkning avräknad)
Kärleksbron: 244 kultur/ruta
Detta jämfört med bästa icke-diamantkulturen hittills på drygt 170 kultur/ruta.
Så priserna har sin plats i ens stad även om man är långt framme i spelet. Om något skulle man önska lite större byggnader (men med samma proportioner, befolkning & kultur/ruta) så vinsten blev lite tydligare :)
 

Grizabella

Kändis
Jag saknar ett alternativ till utforska en teknik som uppdrag 23 typ slutför X antal 24 timmars produktioner eller något. Jag tajmade min teknikutforskning dåligt och kan därför inte genomföra en utforskning innan tiden för eventet går ut. (Jag sitter fast i slutet på Orch eran och deras utforskning kräver 1750 svampar, jag är på knappt 600.) G.
 

Macbolan

Mästare
Okej Rhein...Med statistik å annan dravell...kan man rättfärdiga det mesta!
Men till sist å syvende..är SKIT...enbart SKIT!! ;)
/Mac
 

DeletedUser85

Guest
Okej Rhein...Med statistik å annan dravell...kan man rättfärdiga det mesta!
Men till sist å syvende..är SKIT...enbart SKIT!! ;)
/Mac
Ge dig, Mac - Du har helt rätt om statistik generellt sätt - Med verktyget statistik kan undertecknad på ett övertygande sätt bevisa att solen är blå - men.. inte 17 misshandlar man väl verktyget så på ett forum spelkompisar emellan? Beräkningen stämmer (eller är åtminstone utförd efter bästa förmåga)
 
Topp