• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Vanliga uppdrag försvunnit i rullistan

DeletedUser655

Guest
Rullistan till vänster där man klickar fram vanliga uppdrag eller avböjer. 2 har försvunnit. Spendera KP och forska fram en teknologi.
 

Mammio

Mästare
2 har försvunnit. Spendera KP och forska fram en teknologi.
Ungefär runt mitten av Fékapitlet försvinner vissa roterande generiska uppdrag. Några av de uppdrag som försvinner från den återkommande uppdragslistan är Spendera 12 kp och Forska fram en teknologi. Det är förmodligen det som hänt dig :)
Det är alltså så det är tänkt att vara och ingen bugg.
 

DeletedUser655

Guest
Ungefär runt mitten av Fékapitlet försvinner vissa roterande generiska uppdrag. Några av de uppdrag som försvinner från den återkommande uppdragslistan är Spendera 12 kp och Forska fram en teknologi. Det är förmodligen det som hänt dig :)
Det är alltså så det är tänkt att vara och ingen bugg.
Och det visste inte supporten. Tackar för svaret.
 

harpan

Legend
tror uppdragen ändras med kapitlena lite! längesen ja slutat göra dem, får så lite så inte bryt mig om dem sen långt tillbaka, bra ibörjan när man är ny
:cool:Tycker inte 100.000 & 150.000 e att förakta kör dom oftast som oftast om jag ialla fall ska "Skörda" så jag kör på
 

ZpaRoW

Mästare
2k verktyg å 15k mynt haha nedu mm. å det uppdraget med 150k så måste man bygga en lvl1 fabrik för fåå köra 1dygn lr var det 2dygn, nedu ett tryck på en bostad ger mig samma efter 3-4h
 

ZpaRoW

Mästare
men som sagt, ibörjan är det jätte bra köra uppdragen för få mynt o verktyg, nu är det bara skrattretande. orka lägga tid på göra uppdragen för de lilla! :)
 

Gaiona

Mästare
Många uppdrag kastar jag bara, om det är något som dyker upp som man ändå kommer att göra så får det ligga kvar.
 
Topp