• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

varför blev mina gula provinser (medel) plötsligt orange(svår) över natten

Taj-Lej

Kändis
hej jag undrar varför mina 8 provinser blev snäppet orange istället för gula från en dag till en annan ...vad är detta för mygel
 

DeletedUser244

Guest
hehe det är ju för att när din senaste provins blev färdig så har du så pass många provinser totalt att de gula blev svårare och därför orange, inget mygel så för oss alla det syns bara tydligare numera pga färgerna, var lätt att missa tidigare när det bara stod text :)
 

Taj-Lej

Kändis
så du menar att den provins som låg 14 provinser ifrån gjorde så att dom provinser som bara ligger 10 ifrån blev orange ..har för mig att avståndet skulle spela roll ifråga om tid att utforska och förhandlingar... då borde det ju vara antalet det beror på inte både och...känns lite konstigt att avståndet på en som ligger betydligt längre ifrån blir billigare att ta en som ligger 4provinser närmare ...så jag vill nog kalla det mygel av dom
 

DeletedUser244

Guest
Kostnaden för att förhandla/slåss i provinser ökar ju för varje kartlagd provins och det är ju hur svår en provins är att slåss i som färgen anger. Jag har hälften orange hälften gula fast de är på samma avstånd från mig, vet inte om de ändrat det med bara avstånd för det har jag också läst precis som du säger men det har iaf varit så här för mig sen jag kan minnas :) det vart dock mycket tydligare efter färgerna kom då en massa provinser plötsligt byter färg bara för man är klar med en ny provins o_O
 

Macbolan

Mästare
Jag är övertygad om att taj-lej har RÄTT!
Detta är en internationell konspiration...iscensatt av Innogames samt övriga Världsomspännande Konglomerat av vinstdrivande Företag och koncerner...
...vars enda syfte är att göra det Svårare för Elvenars spelare att tillskansa sig en extra Provins!...deras bakomliggande agenda, verkar dock ligga höljd i dunkel! :p
Vi får forska vidare i denna fråga....:rolleyes::cool:
Ps. Kontakta Fox Mulder ;)
 
Topp