• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Varför kan vi inte se…

Grizabella

Kändis
Varför kan vi inte se:

-Hur lång tid det är kvar till nästa a grannhjälp i BS listan?

-Vad man har fått lägga i redan utforskade forsknings områdeni de olika kapitlen? Det hade varit till enorm hjälp man ska förklara tidigare kapitels varor och behov förandra BS medlemmar. Nu fåf man förslka minnas kapitel man klarade av för flera år sedan.

-Varför kan vi inte få se gästrasens namn skrivet med text på samma sida? Symboler är bra nog men det är svårt att hålla reda på alla när man söker en viss gästras. G.
 

Mammio

Mästare
-Hur lång tid det är kvar till nästa a grannhjälp i BS listan?
Jo, det kan vi. På datorn, klicka på knappen för brödraskap, då får du fram listan på medlemmar i ditt BS, hoovra med musen över huset.
ghjälpdator.jpg


I appen, klicka på knappen för brödraskap, listan kommer fram, klicka på den gröna bocken.
ghjälpapp.jpg


Ditt förslag om att vi ska kunna se vad vi har lagt i tidigare forskningar, håller jag med om till 100 %. Det är något jag hade haft användning för många gånger.
 

Grizabella

Kändis
Tack för tipset, det har jag inte sett tidigare.

kan du inte skicka vidare drt andra förslaget till spelutvecklarna? Det hade varit enormt hjälpsamt om det går att ordna. G.
 
Topp