• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Vilken är din favvo Byggnad och varför??

harpan

Legend
Jag är för tillfället mest kär i mitt Pariser hjul , den ger mig så mycket krossade skärvor & :culture:
Skärmklipp.PNG
 

Rosis

Mästare
Har funderat vilken byggnad jag ska skriva om ända sedan jag såg denna tråd ta sin början. Och för varje inlägg som droppat in, så har jag bara känt, jamen precis, det tycker jag också, den byggnaden är så klart bäst! Men alla byggnader kan ju inte vara bäst. Jag kan helt enkelt inte välja. Gotta catch em all, eller var det ett annat spel kanske? Jag får helt enkelt stå över, och bara läsa vad ni övriga skriver och nicka instämmande... ;)
 

ZpaRoW

Mästare
Jag gilla, vad var de kärleksbron lr vad det var man fick förra lr förförra året på alla hjärtans dag! tyvärr sålde man den för då kunde man ju inte uppgradera och ha gammalt i stan de går väll inte. nu kör ja ju på utseendet annars gillar ja som mammio brunbjörnen, dock var den gulligare när den var på låg lvl :D bebis bjöööörn
 

harpan

Legend
Jag gilla, vad var de kärleksbron lr vad det var man fick förra lr förförra året på alla hjärtans dag! tyvärr sålde man den för då kunde man ju inte uppgradera och ha gammalt i stan de går väll inte. nu kör ja ju på utseendet annars gillar ja som mammio brunbjörnen, dock var den gulligare när den var på låg lvl :D bebis bjöööörn
Du har ju massa fina byggnader :cool: var inne å kollade hos dig ;)
 
Topp