• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Visning av online status - brödraskap

DeletedUser102

Guest
Hej

Kanske är jag blind men jag är ganska säker att denna funktion saknas.
Jag tror det skulle vara användbart om man kunde se om en medlem är online (behöver inte vara finesser som "afk", "stör ej"). På det sättet har ju de som vill chatta möjlighet att se om nån är hemma så att säga..:)
 

Vega

Medlem
Enda gången man kan se om en medlem är inloggad det är om det finns ett mail till dig från en medlem eller om ni hat skickat ett mail som alla medlemmar skrivit i. Då lyser kuvertet vid deras namn grönt.
Men det vore ju bra om det tex fanns en markering i Brödraskapslistan som talade om vilka som var inloggade
 

DeletedUser3

Guest
Hej!

Det här är ett förslag vi har skickat in en gång, men kan påminna om det till utvecklarna att det önskas. Tack för feedbacken :)
 

DeletedUser

Guest
Man kan också se om någon är online genom "puts- och handelsklockan" under porträttbilden på samma sätt som med meddelanden. Men håller absolut med att möjligheten att se när brödraskapsmedlemmar är online bör vara lite av en "prio-fråga" för utvecklingsteamet. Blizzard har ju kunnat lösa det, så då kan säkert Innogames det också :D
 
Topp