• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat /who i chatten

Knutte

Medlem
Nu när "100 olästa" är löst fungerar inte /who längre.
En bugg fixad och en ny uppstår!
SKÄRPNING!
Nu upptäckte jag att /w inte fungerar det heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Senast ändrad:

DeletedUser345

Guest
Dessutom ganska blandat att se vem som skrivit i chatten. (Ett tag var alla "anonyma", men nu syns iaf vissa.)
 

Vega

Medlem
När jag ska skriva här i forumet så kan jag inte skriva ett nytt ämne utan jag är hela tiden tvungen att bryta en tråd, och sen när jag ska lägga in mina KP i ett av mina under så blir jag utloggad hela tiden och det spelar ingen roll hur många gånger jag loggar in på nytt utan jag blir ändå utloggad .
Börjar bli väldigt irriterande.
 

DeletedUser345

Guest
När jag ska skriva här i forumet så kan jag inte skriva ett nytt ämne utan jag är hela tiden tvungen att bryta en tråd, och sen när jag ska lägga in mina KP i ett av mina under så blir jag utloggad hela tiden och det spelar ingen roll hur många gånger jag loggar in på nytt utan jag blir ändå utloggad .
Börjar bli väldigt irriterande.
@Vega Innan du går in i ett ärende så finns det nere till höger ett plustecken på en grön skiva. Klicka på den, så kan du starta en ny tråd.
Har själv letat ett par gånger innan jag kommer ihåg att det är så man gör, så kanske inte helt tydligt.
 

Vega

Medlem
Jag är hemskt ledsen men det finns intet plustecken på en grön skiva längst ner till höger på min skärm.
Kunde skriva tidigare men det är över ett år sen jag kunde öppna en ny tråd och skriva i så jag vet inte hur jag ska göra.
 

DeletedUser244

Guest
Vega om du klickar på en forumstopic, t ex "Diskussion" eller "Idéer & förslag" så finns det ett plustecken längst ut till höger (se bild). Det är där du kan skapa ett nytt.. inte inne från en befintlig tråd. För då är du i en redan skapad tråd. Du måste vara inloggad för att kunna se tecknet. Hoppas det hjälper :)

Mvh Capriora
 

Bilagor

  • Skärmklipp +.PNG
    Skärmklipp +.PNG
    185,3 KB · Visningar: 62

DeletedUser244

Guest
Så lite så :) Det är en urdum placering.. men varför göra det lätt när man kan göra det svårt... ;)
 

Vega

Medlem
Hehe Ja det är ju sant dom har gått in för att göra det mesta svårt i spelet numera så det är inte så roligt längre tycker jag men man får väl bita ihop.
Jag har kört fast totalt på dom sista besökarna och det är super trist. funderar på att ta en paus från spelet men inte bestämt mig ännu vill inte svika Brödraskapet heller som jag är med i.
 
Topp