• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Wiki

Grizabella

Kändis
Wiki sidan behöver en rejäl översyn. De gånger jag har sökt info där om till exempel Trollen och orchernas storlek på byggnader och hur deras industrier funkar eller vilken bonus de nyuppgraderade bågskyttarna ger har jag hittat nåda utan det är bara väldigt allmän information kring hur spelet är uppbyggt, det vill säga inget som vi på den nivån jag är har någon nytta av egentligen.

Ska man ha en wiki sida förväntar jag mig djupgående information om byggnader, uppgraderingar, taktik och annat matnyttigt för oss lite bättre spelare. Vill inte spelledarna ordna detta kan ju ett alternativ vara att låta spelarna själva skriva in sådan info - precis som användarna gör på riktiga wiki. G.
 

DeletedUser138

Guest
Den engelska versionen av skogsalverna och ändringarna i stridssystemet håller precis på att sammanställas, så snart får vi ut de lokaliserade versionerna också.
Apropå din kommentar, Grizabella, så har vi inga planer på att göra Wikin allmänt skrivbar just nu i alla fall. Däremot, om någon vill vara delaktig i uppdateringarna av Wikin, så kontakta gärna Rikkmeister så kan nog det ordnas :)
 
Topp