• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Zoom

DeletedUser30

Guest
Hej jag tycker det skulle finnas ett steg till på zoomen så man kan se hela staden
Mvh tuten
 

DeletedUser138

Guest
Tackar för förslaget, Tuten. Vi skickar det vidare till utvecklarna :)
 

DeletedUser138

Guest
Det går iofs att använda webläsarens zoomfunktion för att se såväl en hel stad som den utforskade delen av världskartan. Alltså att man zoomar via webläsarens verktygsknapp ist.f. som vanligt med scrollhjul/"+" och "-".
Själv får jag det bara att fungera i Internet Explorer och Chrome, inte i Firefox vilket är lite synd för kör man en äldre dator och upplever Elvenar lite segt så verkar Firefox vara den webläsare som laggar minst.
Vi har som sagt skickat förslaget vidare, ville bara nämna att den här lösningen också finns :cool:
 

Macbolan

Mästare
Håller me både Tuten å Lysandros!
Det borde finnas en vettig Zoom för Världskartan, så man får en överblick över dom provinser man utforskat...och därmed en uppfattning om åt vilket väderstreck man bör utforska!

...själv utforskar jag å "håller igång/öppnar" flera provinser, enbart för att kunna göra olika Quest...
Men det kan vara ett elände att försöka hitta alla olika provinser med "öppna fighter" kvar! :(
Jag skulle gärna se en Världskarta som borde vara Zoom-bar...samt nån form av indikation på kartan, att det finns oavslutade fighter där...
/Just My 50 Cent/
Mvh
Mac
 

DeletedUser138

Guest
Tackar för förslagen, Macbolan och Grizabella :)
Två varianter av samma tema, att lättare hitta oavslutade provinser. Vi för förslagen vidare :cool:
 
Topp