• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Idag firar vi 50-gulds jubileum, Grattis Prosperity

    Grattis bra kämpat.
  2. Diskutera brödraskapsäventyret här!

    Har hänt saker på BÄ: Visionsdimman om man nu ska ha den i BÄ vore det bra om nya recept kom hela tiden och att man inte behöver vänta flera timmar på nya och att man reglerar visionsdimman så den stämmer in bättre i mängden för BÄ. Silver armbanden den nya metoden gillar jag inte vill att den...
  3. Å så lite Coola Serier Vi Älskar!

    Den är super bra.
  4. morrar lite på vinterspiran

    Hejsan Mac! Jag mår bra och hoppas att ni alla mår bra. Det var ett bra tag sen och har vilat mig. Mycket har hänt och nu försöker jag att jobba igen mig i min lilla stad:) Hälsa alla att Shany is back in town:) Kramis Shany.
  5. morrar lite på vinterspiran

    Tack känner mig lite som en gröngöling just nu eftersom jag inte spelat på ett bra tag.
  6. morrar lite på vinterspiran

    Haft en paus från Elvenar och kommit tillbaka för en vecka sedan. Vinterspiran är nytt för mig och vad jag förstår har den ersatt turneringarna eller hur?
  7. Filmtips

    Koreanska filmer brukar vara bra, min son bor och studerar i syd Korea som tur är;) och han har lärt mig att titta på Koreanska filmer och de är faktiskt bra. Tack för tippset den får jag gå och se.
  8. Omröstning 3: Skapa en communitybaserad byggnad!

    Jag har lagt min röst på Hob-stil tycker att det är gulligt och mysigt Sagan om ringen anda.
  9. Svampfarmen

    Det var så lite så, glad att kunna hjälpa till.
  10. Svampfarmen

    Hejsan i Orchernas samlingsplats tillverkar du orchspillning.Mvh Shannara
  11. Diskutera brödraskapsäventyr här!

    Hejsan igen. Du hade inte skrivit att man skulle kicka någon för att de inte vill ställa upp hel hjärtat utan jag bara informerade att vi absolut inte vill kicka någon av våra spelare som inte vill eller kan denna gången 100% Ber så mycket om ursäkt att du missförstod mig. Intressant synvinkel...
  12. Diskutera brödraskapsäventyr här!

    Hejsan igen man kan ju tro att vi har blivit brevvänner. Oj hade ni också en röstning det låter spännande och eftersom du tyckte våran röstning inte var så bra. Så kanske du kan ge tips om hur en röstning kan se ut det är alltid välkommet med nya tips, Så varför inte sätta igång en sådan tråd...
  13. Diskutera brödraskapsäventyr här!

    Hejsan Taj. Det var längesedan. Hoppas allt är bra med dig. Jag har inte varit medlem här så länge på Forumet så jag har ej sett Macs alla inlägg här på Forumet, men jag tror han är vuxen nog att ta sitt ansvar, men annars får ni väll skälla på mig om ni tycker det ger spänning i tillvaron. Mvh...
  14. Diskutera brödraskapsäventyr här!

    Hejsan Vukken eftersom du var väldigt nyfiken på frågorna vi röstade på så satte jag ut dem här. Jag visste tyvärr inte att det var ett tvång av oss att delta helhjärtat i Brödrarskaps tävlingen och ber så mycket om ursäkt för det. Ser också att du tyckte att vi hade en spurt i början, jag hade...
  15. Diskutera brödraskapsäventyr här!

    Vad Mac skriver är riktigt vi röstade i vårat Brödrarskap vad vi skulle göra det kallas demokrati. Själv var jag äntligen klar med ett kapitel så jag hade lite plats att bygga, men det betyder inte att jag har rivit hela min stad för det hade varit svettigt. Jag förstår inte tyvärr dit sätt att...
Topp