• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Nyhet Feedback: Spelarförflyttningar

    konstigt, har under en längre tid haft rekord många tomma provinser runt mig, typ ett 20-25 tal. Så funktionen verkar funka dåligt...
  2. Diskutera senaste uppdateringen här!

    Har en nuvarande uppdatering som bara står och snurrar i appen....
  3. Besvarad Provinskartan

    Jaha, spelartyp aldrig via datorn längre, då det är sånt strul med vilken webbläsare som funkar, ena dagen är det chrome, nästa firefox, sedan funkar inte firefox längre. Så ber om ursäkt att jag inte tänkte på att det kunde vara olika på datorn, jämte appen. Tyvärr finns ju inget av det i...
  4. Besvarad spel

    Jag menade antalet högst expansioner som spelet innehåller, och som jag tolkade ursprungsförfattaren frågan handlade om. Jo jag har märkt att man inte får mer än 1-2 expansioner i varje forskningskapitel. Men när jag började spela elvenar läste jag att det fanns totalt 13x13 expansioner i...
  5. Besvarad Provinskartan

    Det börjar bli svårt och jobbigt att svepa runt i provinskartan för att hitta de provinser man kartlagt men ännu ej avklarat samt hitta ny provins att kartlägga. Och då ligger jag bara runt 300 provinser, måste vara extremt jobbigt för er som ligger långt fram och har en ännu större kartbild...
  6. Besvarad spel

    Det finns ju ett max antal expansioner, väl? och spelet utökas med fler och fler kapitel. Då borde väl maxet på expansioner öka med.
  7. Besvarad Mana och manaförfall, samt annat "vetvärt"

    vilken intressant tanke, det skapar ju otroligt mycket plats till annat. Men som sagt tar nog lång tid tills man utvecklat den så pass mycket. Mitt drakkloster är på nivå 7 tex.
  8. Besvarad forum

    Jaha, så det är såhär kändislivet är. Vilken besvikelse... :cool:
  9. Inskickad Mer i info-rutan för byggnader

    skulle gärna vilja lägga till i den aktiva byggnaden under rankingpoängen, hur många invånare som nivån på byggnaden innehar totalt. Så att man tex ser hur många mer invånare man får om man säljer eller lagrar byggnaden.
  10. Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

    Behåller man nivån man utvecklat den till, eller nollställs den och man får börja om på nivå 1 igen?
  11. Snötäckt charmerande träd

    haha, den tanken har slagit mig med
  12. Event Feedback: Fedrottningens trädgård

    Nej, det är bara så att du råkade klara av de två sist nämda före den första, därför står de avklarade men du kom inte vidare. Hände mig med.
  13. Snötäckt charmerande träd

    Nog för att jag gillar vinter och snö, t.o.m. brukar tillverka snö, men lite måtta får det vara. "Gränsen" går vid att få ett snötäckt träd i maj månad från magiakademin. Vid den tiden på året borde det väl vara ett blommande körsbärsträd, typ.
  14. Senaste BÄ

    Ja, inno behöver bli bättre att kommunicera vilka tider som gäller för sina händelser.
  15. Inskickad Dagliga priset i eventen

    Snälla, fixa till en större bild på det dagliga priset i fönstret när man kollar info om priset så att man ser hur byggnaden ser ut. För en annan som har ett krav att byggnaden skall vara hyfsad fin för att den skall få plats i staden, är bilden så liten så man ser ju ingenting.
  16. Besvarad Gudomliga frön

    Okej, låter som det finns få sätt att påverka och styra sina "intäkter" av gudomliga frön då, inte alls lika individanpassat som för mana,. Då hade man ju gärna sett en lista så man vet vilka som ger frön längre fram, nu ser man ju bara vad nästa kapitel ger.
  17. Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

    Eftersom det diskuteras mkt om artefakter här så... Det är alldelles för kort tid att köra 6 veckors periodermed en sorts artefakter i spiran och/eller är det för låg vinstchans på dessa. Det slutar alltid med att man får 1 eller 2 nya föremål i det redan röriga och överfulla lagret. Eftersom...
  18. Besvarad Gudomliga frön

    Vad styr hur mycket gudomliga frön man får i marknadsplatsen? Finns det andra sätt att öka på produktionen? hittar inga byggnader ibland byggnader fliken, men ser någon enstaka byggnad i nuvarande event... Har precis inlett hobbit kapitlet, vilket är det första med fröna, så hur stor produktion...
  19. Event Feedback: Fenixsektens återuppståndelse

    En fråga först riktad till de som spelar på betan, hur många dagar har ert event varat / när startade det för er? En brödraskapsmedlem, påstår att hennes event´startade långt innan det gjorde för mig, och elvengem har också ett annat angivet startdatum än vad som var för mig. På betan har jag 16...
Topp