• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Fedrottningens trädgård

potter

Mästare
Du måste göra första raden (1) "Producera ny förnödenheter till en lokala marknaden".

Sedan väljer du en av de två kvarvarande (2) "Skaffa 600 förnödenheter eller rekrytera ett stort antal enheter".

Visa bilaga 1301
Ok men som sagt jag tolkar uppgiften annorlunda. Att man kan välja en av dom 2 översta (oavsett vilken) för att sedan ta den under "eller".

Hmmpppf, grymt, svordomar och annat otryckbart.

men tack för den fina och pedagogiska förklaringen. ;) :cool: ;)
 

Sompote

Tävlingsledare
Ok men som sagt jag tolkar uppgiften annorlunda. Att man kan välja en av dom 2 översta (oavsett vilken) för att sedan ta den under "eller".

Hmmpppf, grymt, svordomar och annat otryckbart.
Det är fler som tolkat bilden som du, och Innogames kommer få med detta när utvärderingen av eventet sammanställs.
 

Gaiona

Mästare
När jag väl upptäckte att det stod ett ganska diskret eller mellan två uppdrag så blev det inte så svårt tycker jag.

I tidigare event så delade de två olika uppdragen samma stapel och det var inte alltid så lätt att hänga med då heller.
 

harpan

Legend
tycker blomman i feernas trädgård e lite "Pöt" när hon / den snörper på munnen ;)
 

Bilagor

  • blomma.PNG
    blomma.PNG
    15,4 KB · Visningar: 70

ZpaRoW

Mästare
Gör om gör rätt!! enda bra är de som skrivits innan är spadarna är perfekt att upptäcka :)
 

ZpaRoW

Mästare
ren jädra skit, spendera 3k valutor och finns inget man vill ha utom kp å sen kan man inte "välja" vad amn vill ha å för få 3kp kasnek så hoppas man få tur att träffa rätt3% chans kanske ahha men varierar lite.. 3 kistor man kan välja är de enda bästa vid event.. ma nfår iaf något men haha bara pinsamt å skrattretande. inno kanske varit för snälla förr med 30kp som storvinst som dagliga å nu 10 såg ja men oddsen att få ens 10 i deta är så små så körde all in idag på de ja ahde runt 3k valutor å de gav mig 41kp på mätarn. vanlia fall när man har kistor och mosa på nu kansek hade gett mig över 200kp... ber om ursäkt för ja är "öite" onykter nu :p men kul iaf att inno försöker :)
 

Rosis

Mästare
ren jädra skit, spendera 3k valutor och finns inget man vill ha utom kp å sen kan man inte "välja"
Mmm, den här typen av event gör sig bättre om man tänker sig att enbart vilja ha en enda av dagens utvalda - då kan man ta alla rutor i ett svep, och ändå ha valuta kvar till nästa gång det är nåt intressant. Sedan kan det ibland finnas en mer intressant grej som bonus än som dagens bland de små presenterna, då kan det va värt att trycka ändå. Och så är det inte dumt att använda förstoringsglaset och dubbel-grejen, har man tur så finns det man vill ha under förstoringsglaset, så man kan få två. Men visst, jag håller med, det är lite sämre om man vill satsa på att få flera en viss dag, då är det bättre med de andra systemen.

Jag gillar trots allt att det är lite variation på event-typerna, skulle va tråkigt om de var likadana varje gång. På det här viset uppskattar man vissa saker mer, eller mindre, i de olika typerna av event. Finns fördelar å nackdelar med de flesta.

En virtuell tröste-kram till ZpaRoW sändes från mig. Bättre lycka vid nästa event.
 

harpan

Legend
Mmm, den här typen av event gör sig bättre om man tänker sig att enbart vilja ha en enda av dagens utvalda - då kan man ta alla rutor i ett svep, och ändå ha valuta kvar till nästa gång det är nåt intressant. Sedan kan det ibland finnas en mer intressant grej som bonus än som dagens bland de små presenterna, då kan det va värt att trycka ändå. Och så är det inte dumt att använda förstoringsglaset och dubbel-grejen, har man tur så finns det man vill ha under förstoringsglaset, så man kan få två. Men visst, jag håller med, det är lite sämre om man vill satsa på att få flera en viss dag, då är det bättre med de andra systemen.

Jag gillar trots allt att det är lite variation på event-typerna, skulle va tråkigt om de var likadana varje gång. På det här viset uppskattar man vissa saker mer, eller mindre, i de olika typerna av event. Finns fördelar å nackdelar med de flesta.

En virtuell tröste-kram till ZpaRoW sändes från mig. Bättre lycka vid nästa event.
gillar mina priser ! Fick en monopersos gillar fått byggnader med mycket befolkning! sen tycker jag huvudbyggnaden e ful bygger när jag kan uppgradera gillar eventet!
 

Jian

Mästare
En del är bra av priserna, gärna de med dubbla innehåll (folk + kultur tex.)
Det är däremot snopet att få boostervaror som pris.
 

Legopil

Kändis
Nej, det är bara så att du råkade klara av de två sist nämda före den första, därför står de avklarade men du kom inte vidare. Hände mig med.
 

Sompote

Tävlingsledare
Det jag saknar från tidigare event är "samla ihop".
Det hade varit väldigt uppskattat om några av alla "producera" byttes ut emot "samla ihop". Speciellt när de kommer så tätt inpå varandra.

En större variation på uppdragen vore också önskvärt.
 
Senast ändrad:

harpan

Legend
man kunde ju få vinna en bit mark när man håller på i 23 dar å kämpar, så man har nånstans å sätta eventbyggnaden tycker jag , eller visst!!
Men nöjd med humlestallen, blomsterlyktstolpen (fick 6 st) så gillar jag fevärdshusen , bra därför att ... söta!
 
Topp