• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Besvarad Provinskartan

    Det börjar bli svårt och jobbigt att svepa runt i provinskartan för att hitta de provinser man kartlagt men ännu ej avklarat samt hitta ny provins att kartlägga. Och då ligger jag bara runt 300 provinser, måste vara extremt jobbigt för er som ligger långt fram och har en ännu större kartbild...
  2. Snötäckt charmerande träd

    Nog för att jag gillar vinter och snö, t.o.m. brukar tillverka snö, men lite måtta får det vara. "Gränsen" går vid att få ett snötäckt träd i maj månad från magiakademin. Vid den tiden på året borde det väl vara ett blommande körsbärsträd, typ.
  3. Inskickad Dagliga priset i eventen

    Snälla, fixa till en större bild på det dagliga priset i fönstret när man kollar info om priset så att man ser hur byggnaden ser ut. För en annan som har ett krav att byggnaden skall vara hyfsad fin för att den skall få plats i staden, är bilden så liten så man ser ju ingenting.
  4. Besvarad Gudomliga frön

    Vad styr hur mycket gudomliga frön man får i marknadsplatsen? Finns det andra sätt att öka på produktionen? hittar inga byggnader ibland byggnader fliken, men ser någon enstaka byggnad i nuvarande event... Har precis inlett hobbit kapitlet, vilket är det första med fröna, så hur stor produktion...
  5. Besvarad uppdragslistor

    Finns det några uppdragslistor för varje kapitel? Nu senast hade jag tillverkat all manatårar som behövdes, sen kom uppdrag efter uppdrag om att tillverka manatårar.Uppdrag som inte gick att neka, så istället för att komma framåt i spelet fick jag producera 14k extra manatårar till ingen nytta!
  6. Inskickad avgrunden i brödraskapsäventyr

    Denna del av äventyret, känns omodern och trög. Störigt att man behöver gå ur äventyrsfönstret och sedan in igen för att avgrunden skall uppdateras. Nu uppdateras ju endast fönstret om man är den sista som fullborda omgången. Önskar även en lista på vilken som bidraget i avgrunden i avklarade...
  7. Inskickad verkstädernas funktion till övriga byggnader

    Vill att verkstädernas funktion att man kan starta samma tillverkning av alla verkstäder samtidigt även införs för andra byggnader, såsom fabriker.
  8. Sluttid för äventyret

    Men hallo! Ni byter från en dålig tid, till en ännu sämre. Ni har inte tänkt på att många jobbar en vanlig vardagskväll? Eller har familj med småbarn som skall nattas vid 19-20-tiden? Eller äter middag med familjen vid den tiden? Det lär ju helt klart bli ännu mindre folk som kan närvara vid...
Topp