• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Jian

    Besvarad Fenixar - en översikt

    Är det någon som kan tipsa om en översikt för Fenixar, för- och nackdelar, bra att veta m.m.
  2. Jian

    Fixat Länk ur funktion

    Länken till bloggen om det nya kap fungerar inte Hamnar istället här https://www.innogames.com/
  3. Jian

    Besvarad Antalet fullbordade provinser

    Var hittar man uppgift om hur många provinser man har fullbordat?
  4. Jian

    Besvarad Samma verkstad ger alternativt 3, 4 eller 5 drycker per 2 min

    I samma kapitel och med verkstäder på nivå 1 så varierar produktionen. Ibland ger den 3 drycker andra gånger får man 4 drycker och det händer att verkstäderna producerar 5 drycker på 2 min. Under större delen av mitt spelande har verkstad nivå 1 producerat 5 drycker / 2 min. Vad är det som har...
  5. Jian

    Inte ett fel Zoomknapparna ger grafikfel

    Efter tips i Forum, prövade jag att använda  samt + alternativt - för att komma in staden. Efter att ha använt knapparna så fastnade bilden" av kugghjulet och alla andra "info-tavlor" t.ex. "Visste du" som kommer vid uppgradering i miniläge Jag har gjort en uppgradering av sidan - den stannade...
  6. Jian

    Märkligt med Kitteln

    Jag tycker kitteln är alldeles för krånglig så jag struntar i den. Ändå fick jag uppdrag av Melissa, klickade bort det första. Fick nya och fullföljde tre. Därefter kom en ny figur, med uppdrag att fixa turneringspoäng (jag fick tillgodogöra mig gamla poäng) Belöningen var 80 diamanter. Jag...
  7. Jian

    Besvarad Drömmarnas almanacka

    När startar dygnet och vecka i Drömmarnas om man jämför med svensk standard tideräkning där veckan börjar på måndag och dygnet kl. 00.00
  8. Jian

    Besvarad Nyhetsflöde: Hur stämmer det här

    Jag tänkte söka efter en inlaga/kommentar som jag gjort tidigare, men inte kom ihåg när det var. Trodde att jag kunde leta under rubriken "Ditt nyhetsflöde" Undrar hur urvalet av spelare till "Ditt nyhetsflöde" går till, eftersom jag fick det här svaret
  9. Jian

    Efterlysning: Mia Elven på beta

    Var har du tagit vägen? Skriv en rad är du snäll Jian
  10. Jian

    Besvarad Orcher - producerade eller avlade

    Man kan producera orcher i barackerna vapenkamrarna (häckningsplats) - men var avlar man dem?
  11. Jian

    Fixat Reklamen lovar 35 nycklar - får bara 30

    Reklamen lovar 35 nycklar om dagen, jag får bara 30
  12. Jian

    Inskickad Va e klockan?

    Jag saknar nedräkningen inför kommande event. När börjar det?
  13. Jian

    Besvarad Geografiskt upptagningsområde

    Hur stort är det geografiska området för att ge puts åt grannar? För att få puts? Om jag kan ge puts till någon granne där jag inte är med i hens upptäckta värld, kan den granne återgälda putsen? Hur är det med marknadens "upptagningsområde" när det gäller T2- och T3-varor. Hur långt från mig...
  14. Jian

    Besvarad Extra erbjudande

    Hur många får man när det står 3/3? Är det 1 st byggnad, tycker jag att man kunde skriva det istället för 3/3
  15. Jian

    Inte ett fel Uppdrag i kapitel 14

    Uppdrag i kap. 14 - liten miss i översättningen
  16. Jian

    Hört och läst

    "Det sägs många kloka saker på skämt, men det är ingenting mot de dumheter som sägs på allvar" Torvald Gahlin
  17. Jian

    Fixat Väldigt segt och många serverfel

    Under hela morgonen, onsdag 27/4, har det strulat med spelet, både före och efter avslutet av eventet. Hoppas det snart blir åtgärdat
  18. Jian

    Besvarad Ny? deltagare i Brödraskapsframgångar turnering

    När jag ville titta på den interna placeringen i turneringen kom det upp en "nyhet", för allra första gången .
  19. Jian

    Fixat Ovanligt långt BÄ

    Det blir ett ovanligt långt BÄ enligt ovanstående
Topp