• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Sökresultat

  1. Bekräftat Uppgradering av Under

    Jag har också det problemet
  2. Avslutad Blomvättens blommor

    8 st olika blommor
  3. Avslutad Mamma Juuls måltider

    Fiskgratäng, Ärtsoppa, Pannkakor, Potatismos, Köttbullar, Smörgåstårta, Tunnbrödsrulle, Pyttipanna,
  4. Avslutad Första adventstävlingen - pusselbiten

    Pusselbit D
  5. Avslutad Häxdoktorns voodoodockor

    Jag tror absolut på docka B :) / Elverina
  6. Bs borta!!

    Där gick Elves of Anarchy i graven så fruktansvärt tråkigt :(
  7. Öppen Sugen på att bli Bärsärk eller Valkyria? Guld i spira och alltid minst 10 kistor

    Tack snälla :) Jag har blivit väldigt varmt emottagen i Scorpions så känner mig lite gladare nu :)
  8. Vilse!

    Tack Det känns som om jag skulle vilja börja om I något annat BS och försöka glömma den familj som vi ändå va i flera år men där hälften bara försvann helt plötsligt utan någon förvarning och kvar blev vi som tydligen inte dög längre.. Som inte strider som en vilde pga har andra privata saker...
  9. Öppen Sugen på att bli Bärsärk eller Valkyria? Guld i spira och alltid minst 10 kistor

    Jo tack det har jag haft.. eller har några kvar iaf.. Spelar i Anarchy och har gjort i flera år.. Nu gjorde vår ledare en kupp och fixade ett nytt BS och drog med de bästa.. vi som blev kvar dög tydligen inte längre.. Det känns som min ena familj har försvunnit... Förlåt om jag råkade skriva i...
  10. Vilse!

    Känner mig ledsen och vilse... vet inte om jag ska sluta med det här spelet nu.. men vill egentligen inte.. Sorgen sliter i mitt spelhjärta
  11. Öppen Sugen på att bli Bärsärk eller Valkyria? Guld i spira och alltid minst 10 kistor

    Känner mig helt vilsen I detta spel.. så har jag inte känt på flera år..eller kanske aldrig någonsin... Ska jag helt enkelt sluta spela... näe det vill jag egentligen inte.. LEDSEN...
  12. Diamenter in absurdum!

    Jag tror nog att de drar in rätt mycket i lön..
  13. Den Globala Jakten!

    Tack raring, det tycker jag också
  14. Den Globala Jakten!

    Ja nu kan du jaga några fler hög presterande spelare ;)
Topp