• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Önskelista

Elvenlis

Legend
Jag önskar mig en godkänn knapp i handelsplatsen. Det är väldigt tröttsamt att komma när bud man inte har råd med,,,,
 

Elvenlis

Legend
Jo jag paddar och på handelsplatsen ligger buden nära varann så det är väldigt lätt att ta bud man inte tänkt sig,,, funkar att dra tröjärmen över dom också,, provade det förut,, igen,,, så en godkänner du budet liten ruta som poppar upp när man tryckt,, typ" är du säker på att du vill flytta denna byggnaden " vore ju bra tycker jag:)
 

DeletedUser166

Guest
ja hoppas personligen inte att de kommer för de hade varit riktigt drygt då man ibland tar 100+ bud i stöten

I sånna fall bara till mobil versionen då hade de varit okej :)
 

ZpaRoW

Mästare
usch det är inget ja heller vill ha, är så glad att man slipper trycka "ok" efter varje strid i turneringen så nu är det bara efter klarad "provins" man behöver, om det är i mobilen du har prb med så kanske dem isf kunde göra större ruta lr mellanrummet längre isär isf :)
 

Elvenlis

Legend
Å jag som tyckte jag hade en så bra idé,,,, nåväl, då önskar jag mig en stor röd verktygsvagn på hjul :)
 

Gaiona

Mästare
I det här fallet kan man både ha kakan och äta upp den. Det är inte komplicerat att ha en inställning för om man vill ha en sådan fråga eller ej så Elvenlis du skulle kunna ha en sådan fråga och ni andra som vill slippa skulle inte behöva få den.
 
Topp