• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Belöningssystemet för brödraskapsäventyren

Jian

Mästare
Du som har sån förmåga kan du inte komma med ett förslag till en "ny" Byggmästar stuga !!! den e liten svår att se om man e inne och hjälper grannar ( ja jag vet man kanske klickar på snabben ) men den borde BYGGAS OM !!! tack igen för din berättelse och att vi fick möta Mor !!!
Testa att skriv /who i chatten. Kan inte lova att de sitter fysiskt framför skärmen, men spelet är i alla fall igång. ;-)

Hälsningar från Mor. ;-)
1. Till mor: Tack för ett användbart easternegg - har du fler i din korg? (Även om halloween ligger närmare i tiden)

2. till den det berör: Jag valde att svara på Mors inlägg - hamnar i en svarsruta som handlar om ny byggmästare. Märkligt
Var sök på sin plats och inget ont om byggmästare och förslag därikring
 

harpan

Legend
1. Till mor: Tack för ett användbart easternegg - har du fler i din korg? (Även om halloween ligger närmare i tiden)

2. till den det berör: Jag valde att svara på Mors inlägg - hamnar i en svarsruta som handlar om ny byggmästare. Märkligt
Var sök på sin plats och inget ont om byggmästare och förslag därikring
Nu e jag helt lost ??? what ? Who ? vicken chatt ?? på tel eller??
 

Jian

Mästare
Jag gjorde som Mor sa - och fick till svar att jag var online. Det stårmmer ;)
Eländes elände - nu har det blivit nytt och ändrat :(
In game chat nytt.png

Kan någon förklara på svenska. Jag kom aldrig in på KTH eller Chalmers ;)
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
/who fungerar fortfarande :) Har alldeles nyligen tittat i vår chatt och det gick hur fint som helst.
 

Aurene

Legend
det har väl fungerat förut even med /whisper, men /who använder jag alla dagar för att se om jag bara babblar med mig själv :p
 
Topp