• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Byggmästare!

Macbolan

Mästare
När Skall Innogames åtgärda Dessa sk. ByggMästare??
Dom Syns Inte,,och folk har hemska problem att hitta dom!
Vi har tagit upp detta ämne i flera År Nu!...Nu får det vara Nog!
Mvh
Mac
 

ZpaRoW

Mästare
nu kvittar det om bygg är svår att hitta? jätte smidigt at boosta både i mobilen å datorn! då kommer ju bygg fram om det finns så man kan ge grannhjälp i den ananrs är den ju full
 

Macbolan

Mästare
nu kvittar det om bygg är svår att hitta? jätte smidigt at boosta både i mobilen å datorn! då kommer ju bygg fram om det finns så man kan ge grannhjälp i den ananrs är den ju full

Jo..håller me Dig ZpaRoW...det Nya systemet e kanon! :)
Men Jag tex... har fler som putsar Mig, än vad som får plats i Aviseringslistan..så jag får gå ut på kartan å leta upp resten som brukar putsa Mig! :rolleyes:
...och Då får man köra det manuellt..vilket innebär att man får LETA!...:cool:

Och har man dessutom haft ute en massa Bud på Torget!?..så tar dessa aviseringar upp ännu mera plats..Tyvärr! (borde vara olika flikar imo)
/Mac
 

ZpaRoW

Mästare
den skiten att aviseringarna försvinner från grannhjälp när man lagt ut massa bud och dem blivit tagna är totalt värdelöst
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Känns som problemet är aviseringarna mer än att leta upp byggmästarna i så fall, eftersom kan man putsa genom aviseringarna behöver man inte leta efter byggmästare.
Och jag tror det med olika flikar för grannhjälp och bud har kommit upp förut så det tål nog att upprepas.
 
Topp