• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Eftersläpande uppdrags ikoner !

DeletedUser409

Guest
Samtidigt med föregånde problem - Ta bort uppdragsikonerna för koppar/granit dåj för länge sedan löst och lämnat det.
Även där kan ni kolla min spelplan ! Jonndahl
 

Vega

Medlem
Varför ska man forska fram Expansioner när man ändå inte kan lägga ut dom, verkar lite onödigt jobb tycker jag
 

pling

Medlem
du får reliker, kp och poäng när du intar dina provinser. vi får hoppas att vi kan använda expansionerna i framtiden.
 

Vega

Medlem
Tack pling för svaret men jag tror inte det kommer bli så att vi kan använda expansionerna framöver. Har hört en lite fågel vissla om det.
 

DeletedUser555

Guest
Problemet med uppdragsikoner kvarstår. Jag är förbi Dvärgkapitlet och snart i slutet på Fé kapitlet men får fortfarande i uppdrag att bygga vidare på dvärgportalen och en jädra massa annat jag inte skall göra, vad skall jag med koppar o granit till bland annat. Bygg vägfarandes värdshus står det också, jo jag har byggt det för 100 år sen men det hjälps inte, den är kvar ikonen och säger att jag får si o så mycket för att göra det. Har provat att logga ut, rensat webhistorik, tryckt på allt som går att trycka på mm mm mm mm mm men nä då, inget händer. Spelar på min data/laptop Windows 10 ( som jag för övrigt hatar ) och använder mig utav olika webläsare, mest chrome .... VAD GÖR JAG ??? Tacksam för svar !
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Som jag förstår det har du forskat längre än du kommit i uppdragskedjan, så forskningen är i slutet av fe kapitlet men du är på uppdragen i dvärg kapitlet.
Har för mig att du ska kunna avböja uppdrag om du är längre fram i forskningen, men egentligen är det meningen att du ska ha kommit ungefär lika långt i båda.
 

Macbolan

Mästare
Det är den ursprungliga Q-kedjan som Inte är korrekt uppgraderad..efter folks progress..en liten Bugg kanske? :rolleyes:
Nää...det är Innogames som var "Lata" och nöjde sig med att göra Q avböjbara...istället för att göra Om Hela Start Q-kedjan..det är därför en massa "gamla" Q dyker upp..som är kopplade till vissa kapitel!

Vi som har varit med ifrån början..kommer ihåg att Innogames hade felkalkylerat en hel del ifrån starten...och dom var tvingade till att göra massa "snabbfix" på vägen..o_O:p
 

Macbolan

Mästare
forts..Jag själv var ju i högsta grad delaktig i att sabba deras första "Stridssystem" i Turneringar genom att "spränga Banken"..och sätta ett *Världsrekord* på 60560 poäng!:cool:
..Inget Skryt..bara ren Ärlig Ödmjukhet! :p:rolleyes:
/Mac
 

Elvenlis

Legend
De vägfarandes värdshus gick helt plötsligt att avböja, bra bra, den har stått där och jäst ett bra tag.
Spränga banken lät ju kul,,, jag har just lärt mig att måla in mig själv i hörn och få vänta ännu mer,,
 
Topp