• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Elvenars födelsedagstävling episod ett

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

anga

Mästare
1591384772228.png
Söt och ståtlig den står i min stad, lite mat och en hel arme den ger. Brunbjörnen är min absoluta favorit :)
 

DeletedUser583

Guest
Magiakademi - skulle vilja lägga till ett "n" på slutet, men det är inte så den heter i spelet. Jag älskar den byggnaden, för man kan göra saker man vill ha, och så får man efter ett tag en stor belöningskista, och nog kan det hända att det rasslar in 500 diamanter från den någon enstaka gång. Inte illa alls!
 

DeletedUser576

Guest
Iskarvad julgran - ger mig mana och 1 Kp varje dag - I like!!! Hade jag haft alla setdelar i Vintermarknads-setet så skulle jag fått 2 KP men då visste jag inte hur jag skulle göra tror jag för att spela detta spel. Bättre förberedd nu till kommande event, här gäller det att få tag i alla set-delar!
1591467361987.png
 

Liliros

Legend
Höstdamm - den ger mig fröer, och den ger dessutom ett fint utseende i min stad. Fram för fler olika typer av sådana här småbyggnader, både 2X1, 1X2, och som denna 2X2 - lätt att placera ut, och de kan lätta upp mellan de stora schabraken som vi måste ha i vår stad. Allt packas på varann, nästan. Men sånt här lättar upp.
1591470143510.png
 

DeletedUser575

Guest
Magiakademin är klart bästa byggnaden i spelet, men den kräver sina gröna kulor. Som man kan få i spiran om man har tur. Eller är skicklig, och har många bra medspelare i sitt BS. Så denna byggnad är en sporre att göra andra saker i spelet också.

1591473840448.png
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
EPISOD ETT

Ditt jobb är helt enkelt att tala om för oss vilken byggnad som är din favorit i Elvenar! Berätta vad den heter och berätta vad du tycker om med byggnaden!

Skicka in ditt svar i ett nytt inlägg i avsedd tråd som du lätt kan skapa genom att klicka på "delta i tävlingen"-knappen nedan.

Ditt bidrag måste skickas in senast tisdagen den 9 juni, 23:59 CEST.
Lycka till!
Vänliga hälsningar,
Ditt Elvenar Team
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp