• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Brödraskapsäventyr

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Vad tycker ni om det nya uppdragssystemet i brödraskapsäventyren?
Ge oss feedback!
 

DeletedUser576

Guest
Jag har aldrig spelat ett äventyr, enbart relikturneringar, men det är nästan så jag vill testa.
 

Macbolan

Mästare
Jag Tycker att BÄ kommer för tidigt!...många i vårat gäng är Vuxna människor med ett Liv..utanför detta spel!
Dom vill ha semester och ledighet ihop med sina Barn och Barnbarn!
Jag hade hellre sett detta BÄ..till Hösten!
/Mac
 

Ewla

Medlem
Det blir säkert inte å tungrott som tidigare, har länge väntat på något sånt här. Men jag säger som Macbolan. De flesta har semester nu så det blir nog inte så många som delar ifrån varje BS
Ewla
 

DeletedUser166

Guest
Fast de blir lättare så kvarstår ju de största problemet belöningarna är ju så sjukt jävla kassa. Bara kartorna som är värda att göra, annars så får man ju bättre belöningar i minieventet till och med och de är ju bara 162 gånger mer jobb med BÄ.
 

Rosis

Mästare
Jag har en undran till Boefts. Får vi veta vilket klockslag äventyret startar på tisdag? Brukar ofta vara klockan 12, men stämmer det denna gång?
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag Tycker att BÄ kommer för tidigt!...många i vårat gäng är Vuxna människor med ett Liv..utanför detta spel!
Dom vill ha semester och ledighet ihop med sina Barn och Barnbarn!
Jag hade hellre sett detta BÄ..till Hösten!
/Mac
Kommer säkert fler BÄ, även till hösten. Nu när InnoGames utvecklat ett helt nytt uppdragssystem med det vill de nog gärna använda det mer :)

Fast de blir lättare så kvarstår ju de största problemet belöningarna är ju så sjukt jävla kassa. Bara kartorna som är värda att göra, annars så får man ju bättre belöningar i minieventet till och med och de är ju bara 162 gånger mer jobb med BÄ.
Ska ta upp det med InnoGames, vet att det är dåliga belöningar mot hur mycket tid man måste lägga på det.

Jag har en undran till Boefts. Får vi veta vilket klockslag äventyret startar på tisdag? Brukar ofta vara klockan 12, men stämmer det denna gång?
Ska höra med Boefts om han vet ;)
Skämt åsido har jag inte fått någon tid men skulle gissa att om inga problem uppstår blir de nog runt 12 som innan. Tror InnoGames medvetet inte säger någon tid ifall något krånglar så det inte kommer upp precis 12.
 

Rosis

Mästare
Haha, sorry Boefst. ibland är det inte lätt med stavningen. Kan säga att jag i chatten även stavar fel på smileys, de blir ofta enögda... .) :oops:

Tack för svaret om tiden. :)
 

Rosis

Mästare
Nu har vi testat ända in i hålet, och jag älskart! :D Så behändigt med det nya uppdragssystemet. Det jag önskar som skulle förbättra detta system ännu mer, är att man borde kunna vända på vissa uppdrag, så rutorna blir svarta - så man slipper se när man klarat en stav eller så, när man inte längre behöver tillverka tex fler stavar. :confused: Som det är nu så måste jag skörda alla medaljer som jag får, även de medaljer som jag inte har behov av, för att kunna se att det blir grönt när jag får de viktiga medaljerna som jag faktiskt vill ha. Men det är petitesser jämfört med det gamla systemet... :cool: Detta är så himla bra! Nu riskerar man inte karpaltunnelsyndrom bara för att man har en vinnarskalle... ;)
 

Macbolan

Mästare
Jag tycker detta Nya system är Bra..det kräver fortfarande att man är medveten om att man måste plocka in sin "Vinst",,,innan man går vidare! ;)
..vilket innebär att man måste ha Koll..inte bara samla på sig per automatik!
 

DeletedUser598

Guest
Skördesystemet och att man kan starta verkstäder samtidigt på appen är en superbra förbättring. Skulle önska att även fabriker gick att starta samtidigt. Gärna med att funktionen fanns tillgänglig på PC.
 
Topp