• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Elvenarisk Karneval

McThorien

Medlem
Håller fullt med Aque och Rosis.
Riktigt dåliga dagspriser, vet inte riktigt vad jag skall satsa på denna gång. När inget är bättre än det man redan har.
 

harpan

Legend
Det är lättare att se godisarna på paddan (iPad) än på mobilen (eller så är jag mer vaken nu), har inte testat på datorn än...

Men som potter skriver, kontrasten är ganska dålig och dessutom hamnar flera på ställen där de är än mer kamouflerade än ex. sidenbanden i vintereventet.
spelar på dator man ser Godiset så där men får leta lite...
 

harpan

Legend
Hepp där fick jag plötsligt 2 likadana Alv vagnar efter varandra , jaja Har fasiken ingen plats ju ; men det ger 480 invånare inte så dumt !
, annars tycker ja uppdragen e rätt ok
 
Senast ändrad:

harpan

Legend
Jag tycker att det är väldigt synd att man efter de 85 uppdragen är avklarade så finns det inte så mycket mer godis att tjäna, om det dyker upp något bra dagligt pris senare så har man väldigt små chanser att vinna det.
Hur ser man hur många uppdrag man gjort ?? Eller har du hållt koll å helt enkelt räknat :) ;)
 

harpan

Legend
trodde i min enfald att vagnarna skulle dyka upp igen om man missar en, en dag men så e det inte tyvärr :( kollade på https://elvengems.com/ å där kunde man se alla dagliga priser
 
Senast ändrad:

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Feedback från Ragnaröks spelare:

"Jag gillar detta upplägget mycket bättre än juleventets pepparkaksgrej, men tycker inte om att belöningarna i kistorna devalverats. "

"Kistorna är bäst som är nu men dom måste ta bort forskningen eller provins har ingen forskning och en provins tar 80h "

"Lägger knappast diamanter på att få dåliga belöningar.
F ö bra."

"Priserna är mediokra på sin höjd. Borde även finnas fler sätt att få godis, utan att köpa för diamanter. Speltid/Ansträngning måste räknas mer.
Men bättre än det kassa Pepparkakshuset, ja."

Fyller på efterhand som spelarna talar om vad de tycker.
 

DeletedUser166

Guest
Ja tycker de här evente är som de ska va förutom att dom borde ha kvar dom där svårare questen som ger sämre belöning (bonusquesten)
tycker de var bra då man kunde mata på om man ville förlänga eventet lite.
 

harpan

Legend
Jag blev rädd för de gungande tanterna. Vem i hela friden kom på nåt sånt märkligt?

Och suck, ytterligare en byggnad... när kommer Inno lyckas med att hitta på nåt nytt?
Inte då dom e snällisar Skärmklipp.PNG
 
Topp