• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Elvenarisk Karneval

Gaiona

Mästare
Min Gud varför har du lämnat mig? skaffa 32 reliker tar ju hur lååång tid som helst :oops:
Med lite tur kan du tillverka fem åt gången i magiakademin och få några när du hjälper grannar och passa på i turneringen, titta innan att du har material nog så att du kan ta hela och inte slösar bort material i onödan.
 

harpan

Legend
Med lite tur kan du tillverka fem åt gången i magiakademin och få några när du hjälper grannar och passa på i turneringen, titta innan att du har material nog så att du kan ta hela och inte slösar bort material i onödan.
Tack jag fuskade lite med booster och manglade på i strider fixade det till slut men det kostade på med massa varor ... ;)
 

Gaiona

Mästare
jag vet sitter och ojjar mig redan men det ju i alla fall en rolig Karneval ;)
Det är tufft att klara av alla 85 uppdragen, jag var klar för tre-fyra dagar sen men det kostade på rejält...

Några av de som är uppe i kapitel XV klarade nog av alla uppdragen på under en vecka, de har ju helt andra resurser (själv är jag i kapitel V).
 

harpan

Legend
Det är tufft att klara av alla 85 uppdragen, jag var klar för tre-fyra dagar sen men det kostade på rejält...

Några av de som är uppe i kapitel XV klarade nog av alla uppdragen på under en vecka, de har ju helt andra resurser (själv är jag i kapitel V).
jupp e oxå på V och lägger inte ner några diamanter i onödan har 6 uppdrag kvar :cool:
 

harpan

Legend
inte riktigt klar med Karnevalen , men hinner nog! Längtar redan efter nästa event !! Är det till Påsk eller ??? :cool:
Sitter å kollar på WIKI sidan och Events, Fantiserar om att det kanske kan komma ett Fenix event nu, Är det nån som håller med ???
 
Senast ändrad:

harpan

Legend
på sluttampen av Karnevalen, fått 3 dvägarnas bryggeri vagnar... vill ha godis ju typ 9 timmar kvar jaja kul ialla fall

klart nöjd med mina karneval vagar !
karneval.PNG
 
Senast ändrad:

Gaiona

Mästare
Jo, nu blir det inte speciellt många fler godisar, de som dyker upp i utkanten på staden räcker inte långt...
Fick två dvärgarnas bryggerivagnar vilket jag är nöjd med.
 

Gaiona

Mästare
Jag har inte brytt mig om att lägga ut hjärtansvagnen, tycker inte att den ger tillräckligt jämfört med andra byggnader, kanske lägger ut den senare i spelet.
 
Topp