• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Fenixens utveckling

Mammio

Mästare
Jag gillar idén med fåglarna som går att utveckla vidare, kul med nya grepp. Däremot undrar jag varför spelet på datorn inte har nån påskbakgrund?!
Bakgunden med alla stora ägg finns på mobilen.
 

Rosis

Mästare
Instämmer Mammio. Sedan undrar jag varför inte alla spelare får mejlet med 100 lila grejer s.k. "eventvaluta"? En del i mitt BS har fått det och vissa av oss inte alls. Och jag tillhör dem som inte fått ett. Mejlet finns inte i Spamkorgen heller. Är det för att jag oftast köper grejer under event, och inte behöver uppmuntran för att göra köp? Lite tråkigt i så fall. :coin::coin::coin: Mejlen från Innogames att jag gjort ett köp kommer i alla fall, så det är inte så att jag aldrig får mejl - bara inga present-mejl, någonsin. Tycker att jag borde vara en bra kandidat för att få lite uppmuntran. :rolleyes:
 

Rosis

Mästare
Har fått lite hjälp på traven av snälla Prosperity-medlemmar, och de kom fram till att jag måste ändra i mina inställningar för att få gåvo-mejl. Från webläsare, i spelet, om man trycker på kugghjulet längst ned till höger, så finns ytterligare ett kugghjul, inställningar. Därifrån kommer en dialogruta, och från den kan man trycka på (håll i er nu) ännu ett kugghjul, som heter datainställning. Och om man trycker vidare på det gröna kugghjulet så öppnas en webbsida där man kan kryssa i, eller bocka ur mejlkontakt under rubriken Kontaktalternativ. Från appen var denna väg lite kortare, det räckte med att trycka på kugghjulet i spelet och den stora gröna knappen Dataanvändningsinställningar, så kom man direkt till rätt sida. Det klart att jag skulle testa det krångligaste sättet först. ;) Men nästa gång det skickas ut något trevligt mejl lär jag också få ta del av det. :) Men lite tråkigt att ha missat alla under så lång tid, och inte begripit varför. Så jag hoppas min tröghet hjälper fler Elvenarare som funderar varför Innogames gör skillnad på folk och fä. De har ingen hemlig VIP-klubb som vi först spekulerade i... :rolleyes:
 
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
Hmmm... Betyder detta: "Om du har avregistrerat dig från nyhetsbrev från oss i allmänhet, vilket innebär ett nyhetsbrev som InnoGames skickar till något av våra spel via länken för abonnemang i själva e-postmeddelandet, kommer du inte att få några nyhetsbrev eftersom du inte begärt att få korrespondens från oss. I det här fallet är det inte möjligt att skriva på nytt för närvarande, och du kommer inte att få nyhetsbrev, oavsett inställningarna för inställning av dataanvändning. Vi beklagar detta besvär." att jag inte kommer att få mejl i fortsättningen heller, tro? Men, jag hoppas verkligen inte det... Hur som helst så gillar jag spelet ändå, även om jag nu inte får mejl i fortsättningen heller...
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Ja har du avregistrerat dig från InnoGames mail (inte Elvenar utan alla InnoGames mail) så kommer du inte få det.
Men jag tror någon jobbar på att lösa detta, många som har samma problem.
 

Elvenlis

Legend
Jaha ja,,,, tryck på kugghjulen,,,,när jag väl om jag väl hittar kugghjul och trycker på dom så förstör jag något eller i bästa fall händer inget,,,, nå väl, Stora påskkramen till alla som vill ha en ;-)
 

Elvenlis

Legend
Men ,, jag hittar inte nåt om hur man om man får tag på utvecklings fåglarna efter att detta event är över. Nån som vet?
 

DeletedUser166

Guest
Mammio de är inte de han frågar. Frågan är hur uppgraderar man äggen(fenixarna) utöver dom uppgraderingarna man kan få i eventet. Ja har inte heller hittat nått om de men skulle ja gissa så är de nog i event framöver.
 

Mammio

Mästare
Just. Enklare uttryckt ;-) Tycker det vore lite knepigt om det här är allt liksom.
Sorry, missförstod din fråga. Det stod i beskrivningen av eventet att det skulle finnas artefakter till uppgraderingar i framtiden, men dom skulle inte dyka upp speciellt ofta; "Fenixartefakter är få och svåra att få tag på särskilt efter detta event, så gör strategiska beslut om vilken du vill utveckla först."
 

Elvenlis

Legend
Ja,,,, det lät ju enkelt,, jag vet inte vilken strategi jag har nu ens så det blir väl att blunda trycka å se vilken det blev ;-)
 

DeletedUser591

Guest
Vi flera spelare som tror vi hittat en bugg i fenixens boost, spelare på både dator och mobil. Lägger upp info under buggtråden.
 
Topp