• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nyhet Feedback: Laganda, Kapitel 18

Rhavin

Medlem
De är alldeles för tidigt med ett nytt kapitel imo. De är gode få som är helt färdiga med kapitlet, folk som jobbar på att komma i kapp har knappt hunnit närma sig. Sen är ja ju inte den bästa att tala för de här eftersom ja ladrig vill ha nya kapitel :)
 

Oktan

Legend
De är alldeles för tidigt med ett nytt kapitel imo. De är gode få som är helt färdiga med kapitlet, folk som jobbar på att komma i kapp har knappt hunnit närma sig. Sen är ja ju inte den bästa att tala för de här eftersom ja ladrig vill ha nya kapitel :)

Håller med lite, jag är i farten med att komma ikapp o tycker det skulle va kul att få lite tid på sig att få ta igen.
Sen förstår jag självklart de som är i toppen redan o vill ha nya kapitel o ta itu med
 

pling

Medlem
jag tycker att ni ska förkorta kapitlen, de är alldeles för långa och tar för stor plats och kräver alldeles för mycket resurser, folk hinner tröttna och hoppar av spelet. jag vet att det ska vara utmanande, men någon måtta får det vara. jag är färdig med mitt, men många andra, inte.
pling
 

Grizabella

Kändis
Detta kapitel var fruktansvärt SEGT och det hjälptes inte ett dugg av att man inte kunde använda portalbooster alls. Så jag hoppas VERKLIGEN att nästa kapitel kan använda dessa på slutvaran om det ska vara någon mening med dessa.

jag har hållit på med detta kapitel hela sommaren och det skulle vara kul med ett kapitel som går lite snabbare alternativ känns väldigt annorlunda för både 17 och 18 var rätt lika och otroligt sega. Dessutom har båda fokuserat på att olika raser lär sig samarbeta. Kul ett tag men segt i längden.

Jag skulle gärna ha ett kapitel med sjöjungfrur nästa gång. G.
 

McThorien

Medlem
Detta kapitel var fruktansvärt SEGT och det hjälptes inte ett dugg av att man inte kunde använda portalbooster alls. Så jag hoppas VERKLIGEN att nästa kapitel kan använda dessa på slutvaran om det ska vara någon mening med dessa.

jag har hållit på med detta kapitel hela sommaren och det skulle vara kul med ett kapitel som går lite snabbare alternativ känns väldigt annorlunda för både 17 och 18 var rätt lika och otroligt sega. Dessutom har båda fokuserat på att olika raser lär sig samarbeta. Kul ett tag men segt i längden.

Jag skulle gärna ha ett kapitel med sjöjungfrur nästa gång. G.

Håller med dig vad är det för vits med portalboster när det inte går att använda till något vettigt. Gör om och gör rätt.
 

Elvenlis

Legend
Jag sitter fast i kap 16,,,,, händer ingenting,, i den här farten har jag väl ett halvår kvar där,, så ser jag fram mot flera evighetslånga kapitel? Tja spelet lär ju inte ta slut iaf,, får nog skriva in det i mitt testamente :rolleyes:
 

Gaiona

Mästare
Och jag kämpar med kapitel 15, krävs massor med kännande varor så jag håller på att bygga upp fler fabriker för det...

Har redan plockat bort gästrasens byggnader och rivit portalen en gång (för att få plats med BÄ och det gick ju bra, vi vann BÄ den här gången), det ska bli spännande att se hur långt jag kommer innan nästa BÄ...
 

potter

Mästare
Kap. 13 och ingen god utveckling alls. Mycket att göra och väldigt segt, sa han som missade bussen som går var 12 timme...he he he.
Hoppas att Kap. 14 blir/är bättre.
En sak är helt säkert, kan jag säga: lämna inte ett brödraskap för vilken anledning det månde vara.
Gör man detta blir varje kapitel ett enda långt utdraget tuggummi. ;) o_O S E G T..
 
Topp