• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Sommar Sjöjungfrur

Macbolan

Mästare
Jag håller med Mammio och flera övriga "Talare"...
...det här Eventet känns mer som att Innogames har brådska med att betala in sin momskuld till Tyska Nationalbanken! :D:cool:

Nu skall jag käka Bratwurst med Surkål...;)
 
Senast redigerad av en moderator:

Rosis

Mästare
Hur som helst, så anser jag att jag har haft mycket tur i detta event, som hade alla förutsättningar att gå all in. :) Så pass att jag nu upptäckte att jag inte kan få fler storpriser...:oops: Det är tomt i rutan, både på stort pris, och nästa pris. :confused: Kanske hade det kunnat få vara en 14-timmars instans där i alla fall, för varje extra-varv jag kan göra? Kör ett maraton... ;)
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Så pass att jag nu upptäckte att jag inte kan få fler storpriser...:oops: Det är tomt i rutan, både på stort pris, och nästa pris. :confused:
Jag tror InnoGames räknade med att i princip ingen skulle nå dit, men om någon gör det som du har så kan du fortsätta tjäna pärlor så ger jag dig några belöningar manuellt. :)
Det är ingen liten hög med storpriser du dragit in då det finns 107 stycken priser som kostar sammanlagt 3040 pärlor!
Skicka en ticket till mig när eventet är slut så fixar vi dina belöningar!

Detta gäller så klart alla andra som också lyckas ta alla storpriser också.
 

Rosis

Mästare
Fast det blir inga pärlor längre när jag tar snäckor, så jag kan inte själv veta hur många som jag tar. Men jag har 3835 koraller kvar, och kommer kunna plocka fler... Registreras det på nåt vis ändå?
 

DeletedUser598

Guest
Håller med i det ovan skrev. Borde finnas en skippa knapp som man kunde använda med cooldown. Har man använt knappen en gång och avvisat ett uppdrag är det cooldown på T.ex 24 timmar för att kunna använda den igen. Annars har eventet varit riktigt bra! ska snart vinna min 5te eventbyggnad! Hade dock önskat att vagnbibliotek hade funnit med i vinstrotationen. Nu fick man endast den en gång. Sedan hoppas jag personligen på att eventbyggnaden sjöjungfruarnas paradis gett bättre priser. Som det ser ut nu blir nog alla 5 besvärjelsefragment.
 
Topp