• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Tävlingar

DeletedUser93

Guest
Grattis till er som vann :)
Gillar tävlingarna och i denna var det speciellt roligt att läsa vad folk tycker om sina favoriter. En del har ju verkligen varit fyndiga.
 

Liliros

Legend
Vad kul det var att läsa alla enhets-soldat-motiveringar. Riktigt fyndiga inlägg. Bäst inlägg var gjort av Mammio, med sin treant som berättade om lite smått och gott. Tycker nog att hon borde ha fått ett hedersomnämnande? Hur som helst så ger jag ett här:
Grattis Mammio, du vann i mitt tycke. :diamond::diamond::diamond: :D :diamond::diamond::diamond:
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Vill ju inte favorisera någon, men ja Mammio var riktigt rolig att läsa!
Det kommer nog någon tävling baserad på prestation där kreativitet som denna hade varit svårslagen :)
 

Rosis

Mästare
Grattis Elvinora!

Rosis borde få ett hedersomnämnande för hennes fina beskrivning.

Jag (och min sambo som sköter större delen av spelandet) blev väldigt glada över andra pris. Det kom väl till pass och blev till fyra nya forskningsexpansioner.
Rosis förtjänar definitivt ett hedersomnämnande, jag ser alltid fram emot vad hon hittar på till tävlingarna :)
Oj... Nu rodnar jag rakt... Niger och tackar. :)
 

Mammio

Mästare
Grattis till alla vinnare & jättekul med bilder från städerna :) Jag glömde bort att delta pga förbenad tandvärk ( men nu är tanden väck)
 

DeletedUser583

Guest
Eftersom det är en enda tråd för alla tävlingar, kan inte det bli som en avgränsning, så man vet vilken tävling som vi skriver om? Att moderatorerna gör en avgränsning, eller bild som visar att härifrån är det den eller den tävlingen...? :diamond::diamond::diamond:
 
Topp