• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Tävlingar

anga

Mästare
Det tar lite längre tid att bestämma vinnare i den tredje tävling, men det är på väg!
Priserna för tävlingarna delas ut samtidigt när den tredje tävlingen och gravitationsvärdshusets vinnare har lottats fram.
Du får väl utse vinnare Boefst, om själva tävlingsledaren inte har tid........................
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Bättre att inte ha för många kockar i köket ;)
Inno ville ha tävlingen de datumen de var, annars hade vi nog lagt den efter midsommar.
 

Mirabella77

Legend
Yipiiiiiiiii :D :D :D :D
1688038123304.png
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Grattis till vinnarna. En kul och klurig tävling! Vi var alldeles för snabba med att svara. Nu vet vi att vi måste fundera lite också :)T ack Sompote, hoppas du mår bra snart.
 

Gaiona

Mästare
Grattis till vinnarna. En kul och klurig tävling! Vi var alldeles för snabba med att svara. Nu vet vi att vi måste fundera lite också :)T ack Sompote, hoppas du mår bra snart.
Grattis säger jag med men Gose, det går att gå och ändra sitt svar så länge som tävlingen är öppen så kommer man på att man svarat fel så är det lösbart!
 

anga

Mästare
Jag missuppfattade texten haha "Så, månadens tävling går ut på att berätta vilka saker som förknippas med brödraskapsäventyren" så jag förknippade tex Nr1 Används till att skapa medaljer som vi använder i hålet. :)
 

Sompote

Tävlingsledare
Hej alla borgmästare!
Månadens tävling pågår för fullt just nu på Discord. Vi vet om att alla inte har hunnit hitta dit ännu, och därför har vi öppnat upp så att även ni som är kvar här kan deltaga i månadens tävling. Kan ni inte tävla på discord, passa på och tävla här på forumet istället! Sista dagen är imorgon, den 24 september.

Nästa månads tävling kommer endast att ske på Discord, så jag hoppas att ni som är kvar har hunnit hitta dit då.
Är ni lite osäkra på hur ni ska komma igång, kan ni läsa mer här.

Med hopp om att se er alla i framtida tävlingar, Sompote.
 
Topp