• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Hälsa på andra

Elvenlis

Legend
Hallå, har säkert frågat förut men, jag appar, kan jag hälsa på andra spelares städer om jag inte är granne eller i samma bs och hur gör jag i såna fall då ?
 

Gaiona

Mästare
Hallå, har säkert frågat förut men, jag appar, kan jag hälsa på andra spelares städer om jag inte är granne eller i samma bs och hur gör jag i såna fall då ?
Det enda a sättet jag har hittat är genom att klicka på Screenshot_20200219-111710_Elvenar.jpg

Då får du upp en lista med de som ligger nära i poäng och de 50 högsta poängen, klicka på fliken Brödraskap så ser du andra brödraskap, välj ett av dem så kan du se vilka medlemmar de har och kan besöka dem, med lite kunskap och lite tur kan du kanske få besöka den du vill besöka...

Du kan alltså inte söka efter en specifik medlem.
 

harpan

Legend
Det ena sättet jag har hittat är genom att klicka på Visa bilaga 363

Då får du upp en lista med de som ligger nära i poäng och de 50 högsta poängen, klicka på fliken Brödraskap så ser du andra brödraskap, välj ett av dem så kan du se vilka medlemmar de har och kan besöka dem, med lite kunskap och lite tur kan du kanske få besöka den du vill besöka...

Du kan alltså inte söka efter en specifik medlem.
Man kan skriva in namnet som tex Gaiona så ploppar du opp, var inne hos dig nu hihi
 

Elvenlis

Legend
Ja jag misstänkte det,,, rackarns,,, men det går nog snart det med :rolleyes: Tack för svar .
Harpan. Egentligen paddar jag mest :D
 
Topp