• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Inspirerande meditation

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Hur menar du? :)
Tänkte du att runskärvor ska kunna bli 20 st istället för 10 som nu?
 

Mirabella77

Legend
Ja det tänkte jag, tycker det är lite tråkigt att vinna 5 skärvor när stapeln är full och man inte har nån uppgradering i närheten
Ja det tycker jag med, o dessa skärvor blir då bara bortkastade tyvär men om man behöver många då är det ju lönsamt. Kanske om man har fult i lagret av skärvor kan man få kp istället för skärvor? Vad tycker ni om det förslaget?
 

Taj-Lej

Kändis
hej undra bara varför man skulle tycka det vore bättre att vinna 10 i stället för 5 är det fullt så är det fullt
och att ha det som kp raden låter ju kanske bra men den varar ju bara 48 timmar å då skulle ju 10 av dom ändå försvinna igen så det är inget förslag som jag gillar
som jag skrev tidigare så är ju allt bättre än skärvor ----även om det var endast 1 fragment även om man inte har någon större nytta av det så är det ju en vinst....detta var lite ironiskt men sant lika väl ---så vad som kommer som vinst istället för skärvor i evnten kvittar ju ...men vinst har man önskemål kp kan ju vara en sak som Mirabella sa

mvh taj
 

Gaiona

Mästare
Det kan ju vara som med kp, vinner man kp när det är fullt så får man de kp med, du kan ju ha hur många kp som helst långt över gränsen.

Skulle kunna vara likadant med skärvorna, de man vinner får man behålla även om det är fullt.
 

Taj-Lej

Kändis
det skulle ju vara bra kan jag hålla med om ...men eftersom även runor blir skärvor rätt ofta så skulle det nog vara i mot inno avsikt sen ska det till att få det att funka ...som det är nu så får man ju inte skärvor i turneringarna om det är fullt så vad ska räknas som vinst dom man får i event och inte turneringar eller ska båda räknas liksom dom som blir av runor .....jag bara frågar själv skulle jag nog ha så gott om hela tiden så det räckte till en uppgradering av ett under...så vad skulle då man ha för nytta av runor ????

mvh Taj
 

Taj-Lej

Kändis
hej igen glömde att tillägga om det bara skulle gälla för 20 st som max ...så kvarstår ju problemet med att det inte är en vinst i eventen om det är fullt ....var bara det jag ville säga

Mvh Taj
 

Elvenlis

Legend
hej igen glömde att tillägga om det bara skulle gälla för 20 st som max ...så kvarstår ju problemet med att det inte är en vinst i eventen om det är fullt ....var bara det jag ville säga

Mvh Taj
Är ju sant det du säger,,tänkte inte på att den bara håller en stund,,använder den aldrig till kl så jag tänkte kunna använda den till annat
 
Topp