• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Kp till alla - Ett farväl

potter

Mästare
Man får tacka Aque. Men samtidigt lite vemodigt nu när du avslutar dit kapitel här i Elvenar.
Ha dé gött och må väl var du än hamnar.:):cool:
 

DeletedUser166

Guest
Stort tack, men hade givetvis föredragit ha ha kvar aktiva ändå :)
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Tack aque, du är så snäll =)
Ha nu en fantastisk sommar och nya goa äventyr
 

DeletedUser661

Guest
Tack, jag har nu uppgraderat avgrunden, och den är tom, så ingen annan ska bli ledsen som lagt tidigare. Tack så mycket, det var ett behövligt tillskott!
 

DeletedUser514

Guest
Tack för lyckönskningarna allihopa.
BarmHertig, har lagt de resterande 210 i din gyllene avgrund.
 

Rosis

Mästare
Jag tycker att Ni Alla skall ta en titt på Aque fantastiska Stad och beundra Den! :cool:
En Klockren Farmstad!
So Du e Icke saknad Aque!
Mvh
Mac

Jag blir förvirrad av dina två inlägg Mac. Jag trodde det första var ett positivt inlägg, men var det kanske ironiskt menat? Ironi har jag svårt att tolka i textform i så fall... o_O

Jag kollade faktiskt på Aques stad när du skrev ditt första inlägg i juni, och den var renodlad och prydlig, men inte tänkte jag på farmstad när jag såg den. Däremot har jag sett städer där det finns enbart verkstäder i massor, och inte så mycket annat, där jag kan ana att det är ett konto som enbart används för att göra en viss typ av medaljer i äventyr... Är det något sånt du menar, eller vad då? Ville du med ditt andra inlägg förtydliga att du inte skrev det första inlägget för att vara positiv? :oops: Jag får så många frågor i mitt huvud... ;)
 
Senast ändrad:

Macbolan

Mästare
Jag blir förvirrad av dina två inlägg Mac. Jag trodde det första var ett positivt inlägg, men var det kanske ironiskt menat? Ironi har jag svårt att tolka i textform i så fall...
Mitt första inlägg var Ren Ironi! :cool:
Sen förtydligade jag detta..eftersom folk verkade tro att detta var en hyvens snubbe..Men en Jättefin Stad!
När det i själva verket var en snubbe som körde med en Sub-stad för att Farma prylar åt sitt gäng i Brödraskaps-Äventyren!

Han verkar iaf Inte kört nån "Underpushing"..utan bara samlat på sig en massa KP i denna stad...?
Så hans sk. "Uppoffring" att ge upp detta konto känns rätt så banal...Men Visst..Grattis till Er som fick Kp! :cool::rolleyes:
/Mac
 
Topp