• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

morrar lite på vinterspiran

DeletedUser514

Guest
Riktigt snyggt Mammio, tumme upp på den! =)
Det finns för övrigt många spelare som även placerar dubletter som Mammio hänvisar till, Jag har exempelvis betydligt fler manaväxter och skriftrullar ute än vad jag har bibliotek och port. Detta då dessa endast kräver två närgränsande andra byggnader för full effekt.
Så jag använder manaväxterna som min primära källa till just mana, då de är extremt bra i förhållande till sin lilla stolek om de är maxade.

Om du vill spionera på min stad finns de nere i högra hörnet.
Men börja med att skapa en layout såsom Mammio visade.
 

Elvenlis

Legend
Ja jag håller pä och bygger om för att kunna,flytta allt till expanderbar yta , kul grej det där men nu har jag lyckats spela bort resurser så denna gång når jag nog inte ända upp,
 

Elvenlis

Legend
Riktigt snyggt Mammio, tumme upp på den! =)
Det finns för övrigt många spelare som även placerar dubletter som Mammio hänvisar till, Jag har exempelvis betydligt fler manaväxter och skriftrullar ute än vad jag har bibliotek och port. Detta då dessa endast kräver två närgränsande andra byggnader för full effekt.
Så jag använder manaväxterna som min primära källa till just mana, då de är extremt bra i förhållande till sin lilla stolek om de är maxade.

Om du vill spionera på min stad finns de nere i högra hörnet.
Men börja med att skapa en layout såsom Mammio visade.
Hej gamle granne, länge sen :)
Jag kan inte hälsa på dig med paddan.... har försökt.... får sno ät mig lite dator tid.
 

harpan

Legend
Ja jag håller pä och bygger om för att kunna,flytta allt till expanderbar yta , kul grej det där men nu har jag lyckats spela bort resurser så denna gång når jag nog inte ända upp,
Jag har en hemlig Kista som jag inte hinner upp till i "höga hallar" för dörren e stängd i 8 timmar litet fredags morr från mig , men jag e oxå nöjd med mina 2 biblotek och allt annat !!! Använde boost så jag kom fram till kistan fick en Dvärgisk vapensmed , slutat morra ;Glad i hela ansiktet istället!
 
Senast ändrad:
Topp