• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nyheter från Beta(kan innehålla spoilers!)

Jian

Mästare
Det är i appen som det ser annorlunda ut, både på Beta och Live.
Appen är det mobilen?
Jag spelar bara på dator och så här ser det ut då.
Skärmavbild 2021-02-22 kl. 19.47.27.png
 
Senast ändrad:

Jian

Mästare
Färska nyheter från Beta; nytt Brödraskapsäventyr börjar på Beta-servern måndag 24/2. Då vet vi vad vi snart har att vänta oss Live. Jag har ingen info ännu vilken version det blir men jag uppdaterar när jag vet.

Visa bilaga 367
Chefen sover med telefonen avstängd
Det aktuella BSÄ har två akuta svårigheter:
Skärmavbild 2021-02-23 kl. 08.53.32.png
1 "Chefen" meddelar inte när man presterat något - förrän efteråt. Det innebär att man kan lägga onödigt många delproduktioner innan det "plingar till" och blir grönt.
Plinget finns kvar - fast det är en ordentlig eftersläpning
Skärmavbild 2021-02-23 kl. 08.51.27.png
2. Chatten är nerkopplad så det går inte att meddela sig med INNO
 

Mammio

Mästare
Ja, tyvärr, buggigt på Beta. Vi får hoppas att de får ordning på det hela snabbt och att den gröna bocken i äventyret fixas innan det går live.
Ni som spelar på Beta kan alltid kika in på deras egna forum, för att få aktuella uppdateringar om buggar o.d. + att ni så klart kan uttrycka era åsikter.
 

Mirabella77

Legend
Chefen sover med telefonen avstängd
Det aktuella BSÄ har två akuta svårigheter:
Visa bilaga 1052
1 "Chefen" meddelar inte när man presterat något - förrän efteråt. Det innebär att man kan lägga onödigt många delproduktioner innan det "plingar till" och blir grönt.
Plinget finns kvar - fast det är en ordentlig eftersläpning
Visa bilaga 1053
2. Chatten är nerkopplad så det går inte att meddela sig med INNO
Samma problem hos mig :eek:
 

Jian

Mästare
Ja, tyvärr, buggigt på Beta. Vi får hoppas att de får ordning på det hela snabbt och att den gröna bocken i äventyret fixas innan det går live.
Ni som spelar på Beta kan alltid kika in på deras egna forum, för att få aktuella uppdateringar om buggar o.d. + att ni så klart kan uttrycka era åsikter.
Tror att det är lättare att gå via här och få hjälp ;) att kommunicera med rätt person än att trassla in sig på betan
 

Mammio

Mästare
Nytt Fenix-event på Beta fr.o.m. idag t.o.m. 25:e mars!
Flera nya byggnader och en ny pippi :)
Ni kan läsa om det HÄR

mainbanner_easter2021.png

evo_buildings_easter2021.png


Ansvarsfriskrivning: Tänk på att det alltid kan finnas skillnader i evenemangslayouter, balansering och priser mellan Beta och Live release-version 1.124 krävs för att evenemanget ska fungera korrekt. Denna appversion släpps separat från evenemanget.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Gillar inte idéen om att man nu byter ut soldatinstanserna till att få soldaterna direkt. Testas visst på betan nu hörde jag. Jag vill själv kunna välja när jag vill ha soldaterna :(
 

Gaiona

Mästare
Tänk på att det är en typ av Fenixartefakt (två stycken) som blir en annan typ (en enda).

Såna recept har funnits förut med.
 
Topp