• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nytt Världsrekord?

Macbolan

Mästare
Hej Mina kära Vänner! :)
För Er som Inte känner till detta..så kan jag berätta, att min kära kollega/Vän @Rhavin satte ett Nytt Världsrekord för en tid sedan på¨25380 poäng! i en Turnering! :)
Han tog å suddade Ut Mitt gamla rekord rejält!..All Heder till Honom! :D

Men Nu inför ett ev. Byte av stridssystem...så tänkte Jag..att det kunde vara värt att ta tebax detta Rekord...så jag gör ett försök inatt..och så får Vi se Hur det går? ;):cool:
Mvh
Mac
 

Macbolan

Mästare
Fixat å klart..Nytt; *VÄRLDSREKORD*!.....:cool:
Det Nya rekordet lyder på 25920 poäng! ;):)

ServerRekord..eller Världsrekord?
..efter flera timmars röjande på Elvenstats...så måste jag säga att Rhavins och Mina siffror ligger i högkant!..finns Inga högre!
så Jag utnämner det senaste Rekordet till ett *VÄRLDSREKORD*! :)
 

Macbolan

Mästare
En liten Anekdot kring TurneringsRekord;
Den 10 Sep 2016,,,satte jag ett Turneringsrekord på 60560 poäng! :)
På denna tid så körde man 8 strider per Provins...och det krävdes 20 Provinser x 6 ggr...
,,strax därefter gjorde Innogames Om Hela stridssystemet! :cool:

Nu är det 4 strider/provins....och det krävdes att kunna öppna 96 Provinser..och köra dom 6 ggr...för att få ihop 25920 poäng! :)
...det skall bli intressant att se... hur och Vad som krävs i det Nya systemet..för att få ihop Höga poäng?
Alltid lika Kul å tvinga spelutvecklarna att visa framfötterna! :p:cool:
 

DeletedUser166

Guest
Har ju väntat på den nya turneringen och nån sa att de är nog långt bort så ja blev less och gick al in för lite kp å ge mac nått att jobba för så dyker turneringen upp nästa vecka. Loose loose situation, du tappar ditt rekord och ja slösa massa turnerings trupper och boost som ja kunnat använda i nya turneringen :(
Till de possitiva ja kommer ha gått in på 3 siffrigt och kört 100 provinser :)
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Om jag förstått informationen om nya systemet rätt så ska väl poäng och sådant vara lika som nu? Ja oavsett, vi får se vem som då blir ny världsrekordinnehavare ;) spänningen lär bli olidlig! :cool:
 
Topp